آی‌سی‌تی نیوز – سازمان فناوری اطلاعات در راستای ارزیابی خدمات دولت الکترونیکی در کشور اقدام به برگزاری مشارکت الکترونیکی با حضور دستگاههای اجرایی کرده است. به گزارش سازمان فناوری اطلاعات، دفتر پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی به عنوان مجری برگزاری دوره‌های «ارزیابی خدمات دولت الکترونیکی»، اقدام به برگزاری مشارکت الکترونیکی کرده است. بهبود […]

آی‌سی‌تی نیوز – سازمان فناوری اطلاعات در راستای ارزیابی خدمات دولت الکترونیکی در کشور اقدام به برگزاری مشارکت الکترونیکی با حضور دستگاههای اجرایی کرده است.

به گزارش سازمان فناوری اطلاعات، دفتر پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی به عنوان مجری برگزاری دوره‌های «ارزیابی خدمات دولت الکترونیکی»، اقدام به برگزاری مشارکت الکترونیکی کرده است.

بهبود کیفیت اجرای پایش و ارزیابی خدمات دولت الکترونیکی در کشور از طریق مشارکت الکترونیکی و با حضور کلیه دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد.

این رویداد الکترونیکی با هدف بهره‌برداری و جمع‌بندی نظرات راهبردی کلیه دستگاه‌های اجرایی و بهبود کیفیت ارزیابی در دوره‌های آینده از طریق طبقه بندی و انعکاس پیشنهادات و نظرات جمع آوری شده به متولیان این مهم انجام می‌شود و گامی مؤثر در جهت رفع موانع اجرایی جاری و ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی در کشور به شمار می‌رود.

مشارکت در این نظرسنجی دارای امتیاز مثبت برای دستگاه‌ها در ارزیابی دوره پیش رو (نهم) است و در بازه زمانی ۲۵ دی تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ به مدت ۱۵ روز برگزار می‌شود.

تمامی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در این مشارکت الکترونیکی می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند.