بودجه ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای شبکه ملی اطلاعات
بودجه ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای شبکه ملی اطلاعات

آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مجلس می‌گوید براساس لایحه بودجه وزارت ارتباطات مجاز است از طریق مولدسازی و فروش اموال و دارایی‌های مازاد منقول و غیرمنقول خود و دستگاه‌های تابعه، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه شبکه ملی اطلاعات اختصاص دهد. مصطفی طاهری درباره بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در […]

آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مجلس می‌گوید براساس لایحه بودجه وزارت ارتباطات مجاز است از طریق مولدسازی و فروش اموال و دارایی‌های مازاد منقول و غیرمنقول خود و دستگاه‌های تابعه، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه شبکه ملی اطلاعات اختصاص دهد.

مصطفی طاهری درباره بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال آینده، به خانه ملت گفت: رشد اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال آینده در مقایسه با سایر دستگاه‌ها مناسب است، از سوی دیگر شبکه ملی اطلاعات در بودجه ۱۴۰۱ به خوبی دیده شده، که اقدام ارزشمندی است به این معنا که در بسیاری از سیاست‌گذاری‌ها لایحه بودجه می‌توان ردپای شبکه ملی اطلاعات را دید.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای شبکه ملی اطلاعات وظیفه یک دستگاه نیست، افزود: براساس لایحه بودجه وزارت ارتباطات مجاز است از طریق مولدسازی و فروش اموال و دارایی‌های مازاد منقول و غیرمنقول خود و دستگاه‌های تابعه، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه شبکه ملی اطلاعات اختصاص دهد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: اگر بتوان پیشنهادات دولت در بودجه ۱۴۰۱ را برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصویب کرد، اعتبارات این وزارتخانه سال آینده نسبت به سال‌های قبل رشد مناسبی خواهد داشت.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در زمینه ساخت داخل در حوزه تجهیزات مخابراتی، دولت الکترونیک و یکپارچه سازی و… تبصره‌ها و جداول خوبی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ درج شده است.