آی‌سی‌تی نیوز – حملات سایبری همچنان بخش‌های مختلف در آمریکا را هدف قرار داده و آسیب پذیری آنها را آشکار می‌کنند. به گزارش خبرگزاری میزان حمله سایبری به ادارات قضایی و زندان «آلبوکرک» در ایالت «نیومکزیکو» آمریکا، چالش‌هایی امنیتی و حقوقی را رقم زده است. به گزارش «یاهو نیوز»، حمله سایبری به دفاتر سیستم قضایی […]

آی‌سی‌تی نیوز – حملات سایبری همچنان بخش‌های مختلف در آمریکا را هدف قرار داده و آسیب پذیری آنها را آشکار می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری میزان حمله سایبری به ادارات قضایی و زندان «آلبوکرک» در ایالت «نیومکزیکو» آمریکا، چالش‌هایی امنیتی و حقوقی را رقم زده است.
به گزارش «یاهو نیوز»، حمله سایبری به دفاتر سیستم قضایی «آلبوکرک»، سبب شد تا طیف گسترده‌ای از عملیات و فعالیت مربوط این منطقه متاثر شوند و بسیاری از آن‌ها تا اطلاع ثانوی به حالت تعطیل در بیایند.
یکی از اماکنی که تحت تاثیر این حمله سایبری قرار گرفته، زندان این شهر است که ناچار شده زمان حضور زندانیان در سلول‌ها را افزایش داده، دسترسی آنان به تلفن و داشتن ملاقات کننده را قطع کند و حتی زندانیان بند‌های عمومی نیز به طور موقت در سلول‌های خود محدود شوند.
دادگاه «آلبوکرک» در پی حمله سایبری مذکور نیز با مشکلات متعددی مواجه شده‎اند.
به گفته مقام‌های این شهر، ناتوانی در دسترسی به دوربین‌ها یکی از نگران کننده‌ترین جنبه‌های حمله سایبری است که سبب شده زندان «آلبوکرک» از روز چهارشنبه گذشته، «قفل» شود.
هنوز مشخص نشده که پیامد‌های حمله سایبری به این شهر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.