آی‌سی‌تی نیوز – ۸۴ دانشگاه و دانشکده به شبکه تعامل دانشگاهی فرماندهی سایبری آمریکا پیوستند. به گزارش سایبربان به نقل از پایگاه فرماندهی سایبری آمریکا؛ فرماندهی سایبری آمریکا یک رویداد مجازی را برگزار کرد تا ۸۴ مؤسسه جدید که عضو شبکه تعامل دانشگاهی این فرماندهی شده‌اند را معرفی کند. شبکه تعامل دانشگاهی فرماندهی سایبری آمریکا […]

آی‌سی‌تی نیوز – ۸۴ دانشگاه و دانشکده به شبکه تعامل دانشگاهی فرماندهی سایبری آمریکا پیوستند.
به گزارش سایبربان به نقل از پایگاه فرماندهی سایبری آمریکا؛ فرماندهی سایبری آمریکا یک رویداد مجازی را برگزار کرد تا ۸۴ مؤسسه جدید که عضو شبکه تعامل دانشگاهی این فرماندهی شده‌اند را معرفی کند. شبکه تعامل دانشگاهی فرماندهی سایبری آمریکا برای تقویت نیروی کار سایبری طراحی شده است.

این رویداد که پنج‌شنبه ۶ ژانویه برگزار شد شرکای جدید را در خصوص برنامه‌های نه ماه آینده مطلع کرد.

اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان نیز به اطلاعات خاصی از برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها دسترسی خواهند داشت. شبکه تعامل دانشگاهی فرماندهی سایبری آمریکا از ۶۹ دانشگاه، ۴ دانشکده خدمات نظامی، ۴ دانشکده کارکنان و جنگ نظامی، ۹ مؤسسه با خدمات با اولویت پایین‌تر و ۱۳ دانشکده محلی تشکیل شده است.

دیوید فردریک (David Frederick) مدیر اجرایی فرماندهی سایبری آمریکا گفت: هدف فرماندهی سایبری آمریکا از شبکه تعامل دانشگاهی، تقویت روابط و ارتباط با این مؤسسات شرکت‌کننده است.

وی همچنین افزود: این شبکه ما و شرکایمان را قادر می‌سازد طرح‌هایی را در حوزه‌های سایبری ایجاد و تقویت کنیم. به‌علاوه از گفتگوهای راهبردی حال حاضر وزارت دفاع در خصوص فضای سایبری پشتیبانی کنیم.

شبکه تعامل دانشگاهی فرماندهی سایبری آمریکا چهار هدف کلی دارد و آن هم این است که تلاش‌ها در زمینه‌های نیروی کار سایبری، تجزیه‌وتحلیل کاربردی، موضوعات راهبردی و تحقیقات کاربردی سایبری تقویت شود.

دور بعدی مشارکت‌ها از تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ شروع به پذیرش درخواست‌های ارسالی خواهد کرد.