آی‌سی‌تی نیوز – یک قاضی فدرال در کالیفرنیا اعلام کرد، شاکیانی که گوگل را به ردیابی و بررسی غیرقانونی نحوه استفاده آنها از اینترنت در حالت وبگردی ناشناس متهم کرده‌اند، می‌توانند تا دو ساعت از «ساندار پیچای»، مدیر اجرایی آلفابت، بازپرسی کنند. به گزارش فارس به نقل از رویترز، بر مبنای شکایتی که در ژوئن […]

آی‌سی‌تی نیوز – یک قاضی فدرال در کالیفرنیا اعلام کرد، شاکیانی که گوگل را به ردیابی و بررسی غیرقانونی نحوه استفاده آنها از اینترنت در حالت وبگردی ناشناس متهم کرده‌اند، می‌توانند تا دو ساعت از «ساندار پیچای»، مدیر اجرایی آلفابت، بازپرسی کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، بر مبنای شکایتی که در ژوئن سال ۲۰۲۰ از گوگل مطرح شده، این شرکت به نقض حریم شخصی کاربران از طریق ردگیری نحوه استفاده آنها از اینترنت در زمان استفاده از مرورگر کروم حتی در حالت وبگردی خصوصی متهم شده است.

با توجه به اینکه گوگل تحت تملک شرکت آلفابت است، ساندار پیچای مدیر عامل آلفابت باید پاسخگوی این اتهامات باشد و در دادگاه حاضر شود. شاکیان می گویند پیچای اطلاعات منحصر به فرد و شخصی از این موضوعات دارد و لذا خود او باید به سوالات مربوط به نحوه استفاده از داده های کاربران مرورگر کروم در حالت وبگردی خصوصی پاسخ دهد.

خوزه کاستاندا، سخنگوی گوگل به رویترز گفت که درخواست‌های جدید “بی دلیل و بیش از حد” هستند. کاستاندا گفت: “در حالی که ما ادعاهای این پرونده را مورد مناقشه قرار می دهیم، با درخواست های بی شمار شاکیان همکاری کرده ایم… ما به شدت به دفاع از خود ادامه خواهیم داد.”