تعرفه تلفن ثابت تا پایان دی اصلاح می‌شود
تعرفه تلفن ثابت تا پایان دی اصلاح می‌شود

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان دی ماه موضوع اصلاح تعرفه‌های نگهداری تلفن ثابت را نهایی کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادق عباسی شاهکوه افزود: سرمایه گذاری مهم‌ترین شاخص برای شرکت هاست و اثر آن هم برای مردم خواهد بود و تداوم خدمت به مردم نیازمند […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان دی ماه موضوع اصلاح تعرفه‌های نگهداری تلفن ثابت را نهایی کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادق عباسی شاهکوه افزود: سرمایه گذاری مهم‌ترین شاخص برای شرکت هاست و اثر آن هم برای مردم خواهد بود و تداوم خدمت به مردم نیازمند سرمایه گذاری دائم و درآمد شرکت هاست و باید متناسب با افزایش هزینه ها، درآمد هم حاصل شود.

وی گفت: درآمد گاهی با خدمات جدید حاصل می‌شود و خود اپراتور‌ها در این زمینه برنامه ریزی می‌کنند، اما جا‌هایی هم نیازمند اصلاح تعرفه هاست که این به معنای افزایش تعرفه‌ها نیست و ما باید کاری کنیم تا هزینه‌های اپراتور‌ها تامین شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به پیشنهاد شرکت مخابرات ایران مبنی بر افزایش هزینه نگهداری تلفن ثابت اشاره کرد و افزود: شورای رقابت، چارچوب را مصوب کرد و ما روی این چارچوب کار می‌کنیم و مراحل تصویب آن طی می‌شود.

عباسی شاهکوه گفت: شورای رقابت، چارچوبی را تعیین و همچنین تاکید کرده است که هر درآمدی که از این اصلاح تعرفه‌ها برای شرکت مخابرات حاصل شد صرف توسعه شود و ما باید توسعه موردنظرمان را با مخابرات نهایی کنیم تا ببینیم آن‌ها چه برنامه‌ای برای توسعه دارند.

وی افزود: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نیز باید در باره اعداد این تعرفه‌ها تصمیم گیری کند که ما در یکی از جلسات کمیسیون بررسی‌هایی در این خصوص کرده ایم که باید نهایی شود و در ضمن این کار باید تعهداتی هم از شرکت مخابرات گرفته شود مبنی بر اینکه این افزایش تعرفه صرف توسعه شود و در نهایت پس از جمع بندی همه این مراحل ستاد تنظیم بازار باید تصویب کند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تمایل داریم این کار سریعتر و تا پایان همین ماه نهایی شود تا بتوانیم با اصلاح تعرفه‌ها بحث توسعه در شرکت مخابرات را دنبال کنیم.