آی‌سی‌تی نیوز – معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به درخواست دانشجویان مبنی بر غیرحضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی مجدد تاکید کرد: امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود. به گزارش معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به درخواست دانشجویان مبنی […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به درخواست دانشجویان مبنی بر غیرحضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی مجدد تاکید کرد: امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به درخواست دانشجویان مبنی بر غیرحضوری شدن امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های علوم پزشکی مجدد تاکید کرد: امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در برگزاری آزمون‌های مجازی دانشجویان علوم پزشکی علی رغم استفاده از تمام ابزارهای موجود و روش‌های امنیتی لازم همچنان صحت این آزمون‌ها زیر سوال است و تجربه خوبی از برگزاری آزمون‌های مجازی در دانشگاه‌های علوم پزشکی نداریم.

باقری فرد با بیان اینکه یکی از روش‌های ارزیابی ما از دانشجویان و اطلاعات و سطح سواد آنها امتحان است و از سویی اگر امتحانات با دقت لازم برگزار نشود ممکن است سلامت مردم در آینده با خطر مواجه شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه کلاس‌های علوم پزشکی به صورت حضوری است شرایطی را فراهم خواهیم کرد که امتحانات در بازه زمانی طولانی‌تری برگزار شود تا از حضور و تراکم بیش از حد دانشجویان پرهیز شود.

وی گفت: وزارت بهداشت امتحانات را به صورت حضوری برگزار خواهد کرد به دلیل اینکه سلامت مردم در آینده از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است.