آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تمایلی ندارند که فضای مجازی ما از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت شود. حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، گفت: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی […]

آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تمایلی ندارند که فضای مجازی ما از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت شود.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، گفت: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج نشده است.

وی درباره علت ارجاع طرح مذکور به مرکز پژوهش‌های مجلس، افزود: هدف از ارجاع طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به مرکز پژوهش‌های مجلس آن است که رویکردها و نگاه‌های جدید دولت و دیگر بخش‌های مرتبط با فضای مجازی نیز در طرح مذکور مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه دولت و مجلس با یکدیگر مبانی و رویکردهای مشترک دارند و اعتقادشان بر این است که فضای مجازی در کشور ما کاملاً یله و رهاست و بسیاری از خانواده‌ها نیز علاقمند نیستند که فضای مجازی به این شکل و بی در و پیکر باقی بماند.

نصیرایی بیان کرد: مردم تمایلی ندارند که فضای مجازی ما از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت شود و بر این اساس، همه ما باید کمک کنیم تا فضای مجازی از این حالت بی در و پیکر بودن خارج شود و نظم داشته باشد.

وی اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم که از حقوق کاربران ایرانی در فضای مجازی دفاع کنیم و به زودی و پس از اخذ نظرات کارشناسی و قوی و دقیق‌تر شدن طرح مذکور در مرکز پژوهش‌های مجلس، بررسی مجدد این طرح در کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی ادامه می‌یابد.