زارع پور: صحبت‌هایم در مورد عملکرد وزارت ارتباطات قبل تحریف شد
زارع پور: صحبت‌هایم در مورد عملکرد وزارت ارتباطات قبل تحریف شد

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات با بیان اینکه اظهاراتم درباره عملکرد وزارت ارتباطات قبل تحریف شده، گفت: بیان نقاط قوت دولت گذشته به معنی چشم پوشی از کوتاهی متعددی نیست که در مدیریت فضای مجازی انجام شده است. به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: دیروز در […]

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات با بیان اینکه اظهاراتم درباره عملکرد وزارت ارتباطات قبل تحریف شده، گفت: بیان نقاط قوت دولت گذشته به معنی چشم پوشی از کوتاهی متعددی نیست که در مدیریت فضای مجازی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: دیروز در مراسم هفته پژوهش در دانشگاه علم و صنعت، صحبتی در خصوص لزوم ارتباط واقعی بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی داشتم و در میانه صحبت‌ها اشاره‌ای به عملکرد وزارت ارتباطات در گذشته داشتم. در آن اظهارات عرض کردم که «برخی» تصمیمات و عملکردها در گذشته قابل دفاع است. از دیروز عرائض بنده تحریف و به صورت گسترده منتشر شد و برخی جریانات معلوم‌الحال و شناخته‌شده در فضای مجازی با تیترهایی مثل «اعتراف وزیر: انتقاداتم را پس گرفتم» خوراک لازم را برای شکل گیری هجمه‌ای سنگین علیه اینجانب آماده کردند.

وی گفت: من همیشه در زندگی سعی کرده ام بنا بر آموزه‌های دینی، جانب انصاف را رعایت کنم و نقاط قوت و ضعف را با هم ببینم و در این مدت نیز در عین بیان مشکلات و تنگناها، نقاط قوت وزیر پیشین را بیان کرده‌ام. اما نقل کارهای مثبت دولت گذشته به هیچ وجه به معنای چشم پوشیدن از موارد متعدد کوتاهی‌ها و تصمیمات و ریل‌گذاری‌های غلطی نیست که در دوره گذشته در فضای مجازی بنیان گذاشته شده است.

زارع پور افزود: تصمیمات و اقدامات غلطی که هم باعث عدم توسعه متوازن زیرساخت‌های ارتباطی کشور شده و هم این ابزار تمدن‌ساز و فرصت‌ساز را بستر از هم پاشیدن بنیان خانواده‌های بسیاری کرد و آن را به قتلگاه مجازی کودکان و نوجوانان و بستری برای تضییع حقوق مردم تبدیل کرد.

وزیر ارتباطات گفت: این روزها بخشی از توان ما در وزارت ارتباطات معطوف به اصلاح همین مسیرهای غلط گذشته و رفع چالش‌های ایجاد شده است. در عین حال مشغول ریل گذاری‌های جدید برای بهره گیری حداکثری از فناوری ارتباطات و اطلاعات در جهت افزایش رفاه مردم و بهبود امور در کشور هستیم. از همه شما برای موفقیت در انجام این امور مهم، طلب دعای خیر دارم.