آی‌سی‌تی نیوز – شاید کم نباشند مشترکان موبایلی که نمی‌دانند، همراه‌اول در واقع ۳ نوع سیم‌کارت با شرایط، تعرفه و متناسب با نیاز مخاطبان خود در نظر گرفته که این ۳ دسته شامل سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و ویژه است. به گزارش آی‌سی‌تی نیوز اکثر مشترکان با سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری آشنا هستند، این سیم‌کارت‌ها در […]

آی‌سی‌تی نیوز – شاید کم نباشند مشترکان موبایلی که نمی‌دانند، همراه‌اول در واقع ۳ نوع سیم‌کارت با شرایط، تعرفه و متناسب با نیاز مخاطبان خود در نظر گرفته که این ۳ دسته شامل سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و ویژه است.
به گزارش آی‌سی‌تی نیوز اکثر مشترکان با سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری آشنا هستند، این سیم‌کارت‌ها در سه مدل فیروزه‌ای، زمردی و عادی به مشترکان عرضه می‌شوند.
اما همراه‌اول به واسطه مسوولیت اجتماعی خود، شرایط مشترکان و رفاه حال ایشان، سیم‌کارت‌های ویژه هم عرضه می‌کند که تحت عنوان «انارستان»، «جوانان» و «دانشجویی» به مخاطبان عرضه می‌شود.
با توجه به گسترش استفاده اقشار کودک، نوجوان و جوان از سیم‌کارت و انتقال بخش عمده‌ای از مراودات و امور تحصیلی این قشر بر بسترهای مجازی در ۲ سال اخیر، همراه‌اول نیز امتیازات بیشتری برای کاربران این سیم‌کارت‌ها در نظر گرفته است.
به طور خلاصه سیم‌کارت انارستان تنها به افراد ۶ تا ۱۸ سال تعلق می‌گیرد و این سیم کارت‌ها تمام‌ همه نیازهای مکالمه، پیامک و دیتای کودکان و نوجوانان را با لحاظ مقتضیات سنی آنها پاسخ می‌دهد.
سیم‌کارت‌های دانشجویی نیز همانطور که از نامشان پیداست ویژه قشر دانشجو بوده و نرخ مکالمات و پیامک آنها تقریبا نصف سایر سیم‌کارت‌هاست و در برخی روزها نیز به کل رایگان است.

فروش سیم‌کارت دائمی جوانان همراه اول

اما سیم‌کارت دایمی ویژه جوانان نیز، به افراد با سن ۱۸ تا ۳۰ سال تعلق می‌گیرد که در حال حاضر سیم‌کارت جوانان ندارند.
نکته قابل توجه آنکه هر فرد تنها یک بار می‌تواند از این طرح استفاده کند و در صورت خرید بیشتر امکان فعال سازی وجود نخواهد داشت.

• ویژگی‌های سیم‌کارت ویژه جوانان
نکته اول به قیمت سیم‌کارت دایمی ویژه جوانان مربوط می‌شود که در حال حاضر و با ۶۰ درصد تخفیف، تنها ۶۰ هزار تومان قیمت دارد که با توجه به نرخ سیم‌کارت‌های دایمی همراه‌اول، قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود.
همچنین بد نیست بدانید قیمت سیم‌کارت‌های ویژه جوانان در سال ۹۹ مبلغ ۸۰ هزار تومان بود که همراه‌اول در سیاستی تشویقی قیمت آن را باز هم کاهش داده و بسته‌های تشویقی به مراتب بیشتری هم برای این سیم‌کارت‌ها در نظر گرفته است.
سیم‌کارت‌های دایمی ویژه جوانان دارای ۱۰ گیگابایت ۳۰ روزه به همراه ۱۰ گیگابایت ۴ ماهه (هرماه ۲٫۵گیگابایت از ماه دوم) به عنوان بسته خوش‌آمد، هستند.
علاوه بر این یک بسته ۲۰۰ دقیقه‌ای مکالمه داخل شبکه (همراه اول و ثابت) ۳۰ روزه به همراه یک بسته ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه ۳۰ روزه نیز برای خریداران این سیم‌کارت‌ها در نظر گرفته شده است.
در طرح تشویقی جدیدی که همراه‌اول از ۱۷ شهریور ماه سال جاری برای دانشجویان و جوانان به اجرا گذاشته است، جوانان ۱۸ تا ۳۰ سال که تا کنون سیم‌کارت دائمی جوانان به نام آنها نبوده می توانند با مراجعه به مراکز خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir اقدام به خرید انواع سیم‌کارت دایمی جوانان همراه اول با پیش‌کد ۹۹۱ و با شرایطی که ذکر شد اقدام کنند.