دستگیری سارقی که پابند الکترونیکی داشت!
دستگیری سارقی که پابند الکترونیکی داشت!

آی‌سی‌تی نیوز – سرهنگ محسن حیدری رئیس کلانتری ۱۴۱ گلستان در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت‌های محتویات خودرو در محدوده شهرک گلستان مراتب در دستور کار عملیات این کلانتری قرار گرفت. در تحقیقات محلی مشخص شد راننده و سرنشین خودرویی حدوداً ۳۵ و ۴۰ ساله سرقت‌ها انجام می‌دهند که با شگردهای پلیسی […]

آی‌سی‌تی نیوز – سرهنگ محسن حیدری رئیس کلانتری ۱۴۱ گلستان در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت‌های محتویات خودرو در محدوده شهرک گلستان مراتب در دستور کار عملیات این کلانتری قرار گرفت. در تحقیقات محلی مشخص شد راننده و سرنشین خودرویی حدوداً ۳۵ و ۴۰ ساله سرقت‌ها انجام می‌دهند که با شگردهای پلیسی با اینکه متهمان پلاک خودرو را تغییر داده بودند، پلاک واقعی خودرو شناسایی و مالک خودرو به کلانتری دعوت شد.

رئیس کلانتری ۱۴۱ گلستان ادامه داد: با حضور مالک خودرو به کلانتری و شناسایی وی به عنوان یکی از سارقان در بررسی سوابق وی مشخص شد که سارق با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده و با همدستی فرد دیگری به سرقت می‌پردازد. متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

حیدری با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای ۱۰ سابقه کیفری است در پایان خاطرنشان گرد: تا کنون ۵ نفر شاکی شناسایی و پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.