آی‌سی‌تی نیوز – رگولاتورهای مالی ارشد آمریکا مشغول بررسی قرارداد ۱.۲۵ میلیارد دلاری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای عرضه سهام شبکه اجتماعی خود در بورس هستند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شرکتDWA، توافق کرده با شرکتTMTG ترامپ ادغام شود. این امر در اسناد قانونی فاش شده که مربوط به تحقیق […]

آی‌سی‌تی نیوز – رگولاتورهای مالی ارشد آمریکا مشغول بررسی قرارداد ۱.۲۵ میلیارد دلاری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای عرضه سهام شبکه اجتماعی خود در بورس هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شرکتDWA، توافق کرده با شرکتTMTG ترامپ ادغام شود. این امر در اسناد قانونی فاش شده که مربوط به تحقیق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) از این قرارداد است.

DWA اعلام کرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در اوایل ماه نوامبر خواستار اسنادی مربوط به ارتباطات با شرکتTMTG، جلسات هیأت مدیره شرکت، سیاست‌ها و فرایندهای تجاری، اسناد بانکی، تلفن، آدرس‌های ایمیل و هویت برخی از سرمایه گذاران شده بود.

همچنین به گفته این شرکت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در درخواست خود برای تحقیقات اشاره کرده بود این اقدام به معنای آن نیست که رگولاتور به این نتیجه رسیده که فردی خلاف قانون عمل کرده است.

از سوی دیگر الیزابت وارن سناتور آمریکایی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار خواسته تا برای بررسی هرگونه نقض احتمالی قانون، درباره ادغام TMTG با DWA تحقیقاتی انجام دهد.