سامانه‌ها در برابر حملات سایبری بیمه می‌شوند
سامانه‌ها در برابر حملات سایبری بیمه می‌شوند

آی‌سی‌تی نیوز – رییس بیمه مرکزی گفت: جدیدترین محصول صنعت بیمه، بیمه سامانه‌ها در برابر حملات سایبری است. به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا سلیمانی در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه با بیان اینکه صنعت بیمه شبکه گسترده‌ای از اطلاعات را دارد، اظهار داشت: جدیدترین محصول صنعت بیمه، بیمه سامانه‌ها در برابر حملات سایبری […]

آی‌سی‌تی نیوز – رییس بیمه مرکزی گفت: جدیدترین محصول صنعت بیمه، بیمه سامانه‌ها در برابر حملات سایبری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا سلیمانی در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه با بیان اینکه صنعت بیمه شبکه گسترده‌ای از اطلاعات را دارد، اظهار داشت: جدیدترین محصول صنعت بیمه، بیمه سامانه‌ها در برابر حملات سایبری است.

وی ادامه داد: اخیرا یکی از شرکت‌ها به موضوع بیمه در حملات سایبری ورود کرده و یکی از محصولات جدیدش همین بیمه است. همچنین یک شرکت جدید بیمه‌ای در حال ورود به بازار است که تمام خدماتش درباره بیمه تمام نهادها و شرکت‌ها در برابر حملات سایبری خواهد بود.

وی با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی رفته است، اذعان کرد: در حال حاضر ۲۲ شرکت دانش بنیان و استارتاپی وارد این موضوع شده‌اند و سیاست ما اتصال این شرکت‌ها به شبکه فروش ۸۹ هزار نفری است.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه سیاست ما در این است تا در سال آینده بتوانیم پرداخت آنلاین خسارت را داشته باشیم، تاکید کرد: در سال گذشته فقط به وزارت بهداشت ۲۳۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کردیم و میزان پرداخت خسارت ما به نیروی انتظامی ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.