<span style='color:#787878;font-size:12px;'>به مناسبت روز جهانی معلولان انجام شد</span><br/>تخفیف مشاوره آنلاین پزشکی برای معلولان
<span style='color:#787878;font-size:12px;'>به مناسبت روز جهانی معلولان انجام شد</span><br/>تخفیف مشاوره آنلاین پزشکی برای معلولان

آی‌سی‌تی نیوز –  پلتفرم دکتر ساینا به عنوان سامانه فعال در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و هم‌زمان با روز جهانی معلولان، به تمام افراد معلول کد تخفیف ۷۰ درصدی برای مشاوره آنلاین پزشکی با پزشکان متخصص و فوق تخصص این بستر می‌دهد. این کد تا پایان سال ۱۴۰۰ اعتبار دارد […]

آی‌سی‌تی نیوز –  پلتفرم دکتر ساینا به عنوان سامانه فعال در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و هم‌زمان با روز جهانی معلولان، به تمام افراد معلول کد تخفیف ۷۰ درصدی برای مشاوره آنلاین پزشکی با پزشکان متخصص و فوق تخصص این بستر می‌دهد. این کد تا پایان سال ۱۴۰۰ اعتبار دارد و این افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی دکترساینا در سال ۱۹۹۲، سازمان ملل روز ۳ دسامبر برابر با ۱۲ آذر ماه را به عنوان روز جهانی معلولان نام گذاری کرد. ارتقای زندگی و افزایش رفاه افراد دارای معلولیت از جنبه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دلیل اصلی این نام گذاری عنوان شد.
شاید فرا رسیدن این روز باعث تلنگری در افراد شود تا از خود بپرسیم چطور می‌توانیم در زندگی افراد معلول تاثیری مثبت بر جای گذاشته وقدمی در راستای حمایت از آنها برداریم؟
بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی(WH0) بیش از ۱۵ درصد افراد هر جامعه ای، معلول هستند و در این میان معلولیت جسمی حرکتی بیشترین فراوانی معلولیت را به خود اختصاص داده است.
از طرفی یکی از مزایای مشاوره آنلاین پزشکی از بین بردن شرایط جغرافیایی است. با توجه به این موضوع ودر نظر گرفتن اینکه افراد معلول به مراتب نیاز بیشتری به مشاوره پزشکی با پزشکان متفاوت در تخصص‌های مختلف دارند؛ شاید یکی از راه‌های کمک کننده به این افراد ایجاد دسترسی آسان به پزشک متخصص باشد. دکترساینا با بیش از ۲۵۰۰ پزشک متخصص وفوق تخصص فعال و به عنوان اولین پلتفرم فعال در این زمینه و در راستای مسئولیت اجتماعی خود تصمیم گرفته راه دسترسی به پزشکان را برای این افراد سهل تر کرده و با اعطای کد تخفیف ۷۰ درصدی ضمن تخفیف در هزینه، به کاهش رفت و آمد این افراد تا مطلب پزشکان جلوگیری کند و مسیری هموار تا سلامتی را پیش روی این افراد قرار دهد .
افراد دارای معلولیت برای اطلاع از جزئیات این طرح و دریافت کد تخفیف ۷۰ درصدی خود می‌توانند با شماره تماس ۰۹۳۷۳۹۹۶۳۴۶ در واتساپ در ارتباط باشند.
دکترساینا امیدوار است با این قدم، سهمی هرچند کوچک در تزریق حال خوب به افراد دارای معلولیت داشته باشد و دغدغه آنها در دسترسی به پزشک متخصص را تا جای ممکن از میان بردارد .