آی‌سی‌تی نیوز – رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: دوران بزن در رو در فضای مجازی تمام شده و دشمن باید بداند که اگر یکی بزند ۱۰ تا می خورد. به گزارش فارس، مسلم معین رئیس سازمان فضایمجازی بسیج در اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج و رونماییاز بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» که عصر […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: دوران بزن در رو در فضای مجازی تمام شده و دشمن باید بداند که اگر یکی بزند ۱۰ تا می خورد.

به گزارش فارس، مسلم معین رئیس سازمان فضایمجازی بسیج در اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج و رونماییاز بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» که عصر امروز در مجتمع فرهنگی ۵ آذربرگزار شد، اظهار داشت: تکیه بر توانمندی ها و ایمان و ظرفیت مردم نسخهشفابخش امام راحل برای پیروزی انقلاب و نسخه شفابخش حضرت آقا برایحرکت به سمت تمدن نوین اسلامی بوده است.

وی افزود: ما به تأسی از همین موضوع چشم انداز ۱۰ ساله بسیج را مبتنی براستفاده از ظرفیت های مردمی قرار دادیم.

معین با بیان اینکه در فضای مجازی هم نگاه ما حفاظت از ارزش های دینی، ملیو میهنی با تکیه بر توانمندی های مردمی گفت: دوران بزن در رو در فضای مجازیتمام شده ودشمن باید بداند که اگر یکی بزند ۱۰ تا می خورد.

وی در ادامه گفت: ۶۸۹ تیم در قالب ۳ هزار بسیجی متخصص دعوت بسیج را لبیکگفته و ۴۸ ساعت به رقابت در حوزه بازی، نرم افزار، انیمیشن و … پرداختند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه ضدانقلاب از این اتفاق خیلی اذیت شد، گفت: به زودی اخباری از تولیدات اینرویداد منتشر می شود که ضدانقلاب را بیشتر اذیت خواهد کرد.