آی‌سی‌تی نیوز – رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: سخت افزار سامانه هوشمند سوخت عمر مفید خود را سپری کرده و با اولویت بومی سازی درصدد تغییر آن هستیم. اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاه‌داران کشور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به لزوم اصلاحات سخت‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت بیان کرد: تجهیزات نصب شده روی دستگاه […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: سخت افزار سامانه هوشمند سوخت عمر مفید خود را سپری کرده و با اولویت بومی سازی درصدد تغییر آن هستیم.

اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاه‌داران کشور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به لزوم اصلاحات سخت‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت بیان کرد: تجهیزات نصب شده روی دستگاه دیسپنسرهای جایگاه‌های سوخت تکنولوژی قدیمی دارند و بیش از این قابلیت تعمیر و نگهداری ندارند و بایستی حتما با اولویت بومی نوسازی شوند.

وی ادامه داد: جایگاه‌داران نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند و این مورد در سال‌های قبل باید توسط شرکت‌های تابعه وزارت نفت انجام می‌شد که متاسفانه در ۸ سال گذشته توجه جدی نشد و امروز با خرابی‌ها مواجه هستیم.

قلیزاده گفت: به همین دلیل تصمیم گرفتیم علی رغم نداشتن وظیفه قانونی، در جهت هم افزایی کنار دولت قرار گیریم تا با نوسازی تجهیزات از شکل‌گیری صف‌های طولانی در جایگاه‌ها جلوگیری شود و رضایت‌مندی مردم و جایگاهداران حاصل شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور اظهار داشت: از همه فعالان این عرصه خصوصا شرکت‌های دانش بنیان می‌خواهیم در مهلت مقرر تا ۱۴ آذرماه اعلام آمادگی نمایند تا ان شالله بتوانیم جهت طراحی و ساخت تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان اقدام نماییم.