آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل ثبت احوال اصفهان با اشاره به شایعه افشای اطلاعات محرمانه مردم در شبکه‌های اجتماعی گفت: سرقت الکترونیکی اطلاعات سجلی ایرانیان شایعه است و امکان دسترسی به محتوای مهم ملی وجود ندارد. به گزارش ایرنا، حسین غفرانی کجانی در نشست با فرماندار تیران و کرون در محل فرمانداری این شهرستان افزود: محتوای […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل ثبت احوال اصفهان با اشاره به شایعه افشای اطلاعات محرمانه مردم در شبکه‌های اجتماعی گفت: سرقت الکترونیکی اطلاعات سجلی ایرانیان شایعه است و امکان دسترسی به محتوای مهم ملی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، حسین غفرانی کجانی در نشست با فرماندار تیران و کرون در محل فرمانداری این شهرستان افزود: محتوای سجلی افراد بر بستر اینترنت نیست و از طریق شبکه داخلی ملی تبادل می‌شود.

وی بیان کرد: نهادهای اداری برای بهره‌گیری و صحت سنجی هویتی به گنجینه کلی اطلاعات دسترسی ندارند و امکان افشای آن نیست.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان اضافه کرد: سازمان ثبت احوال اطلاعات محرمانه افراد را در اختیار هیچ فرد حقیقی و حقوقی قرار نداده است و تنها دستور مقام‌قضایی بر این قانون برتری دارد.

وی با اشاره به ثبت موالید در استان اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم این سازمان ثبت سریع وقایع تولد و فوت برای نظام برنامه‌ریزی کشور است و به همین خاطر عملکرد ادارات شهرستانی در این خصوص رصد می‌شود.

غفرانی به نرخ رشد جمعیت در اصفهان اشاره کرد و گفت: میانگین این شاخص در یک سال گذشته استان به ازای هر هزار نفر ۱۱ تولد انجام شده است.

وی اداره ثبت احوال تیران و کرون را در ثبت وقایع حیاتی جزو شهرستان‌های برتر استان دانست و گفت: رضایت ارباب رجوع از این نهاد در ارائه خدمات هویتی احراز شده است.

فرماندار تیران و کرون در این نشست به فعالیت ثبت احوال شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: رضایت‌مندی ارباب رجوع از خدمات این نهاد وجود داشته و نارضایتی گزارش نشده است.

مجید حججی افزود: جمعیت جوان این شهرستان یک فرصت به شمار می آید و افزایش جمعیت و نرخ رشد آن به عنوان دغدغه مطرح است.

وی به ارائه خدمات هوشمند هویتی اشاره کرد و گفت: صدور کارت ملی مکانیزه و تعویض شناسامه ها در حال انجام و همکاری و اطلاع رسانی در خصوص انجام به موقع وقایع حیاتی دنبال می شود.

این نشست با هدف بررسی وضعیت عملکرد ثبت احوال و قدردانی از رییس و کارکنان ثبت احوال تیران و کرون در کسب رتبه برتر ثبت موالید در بین دیگر ادارات شهرستان های استان اصفهان انجام شد.

تیران و کرون با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.