هشدار مخابرات درباره تماس با شماره‌های ناشناس خارجی
هشدار مخابرات درباره تماس با شماره‌های ناشناس خارجی

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: مشترکان در صورت تماس ناشناس بین المللی، تماس دوباره با آن شماره برقرار نکنند، به علت اینکه تماس با شماره مسابقات در شبکه‌های ماهواره‌ای و ناشناس بین المللی موجب صدور قبض‌های با مبالغ نامتعارف است. به گزارش اداره کل ارتباطات و امور […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: مشترکان در صورت تماس ناشناس بین المللی، تماس دوباره با آن شماره برقرار نکنند، به علت اینکه تماس با شماره مسابقات در شبکه‌های ماهواره‌ای و ناشناس بین المللی موجب صدور قبض‌های با مبالغ نامتعارف است.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: این تماس ها به علت اینکه از سرشماره بین المللی و با منشا نامشخص برقرار می شود، هزینه سنگینی برای مشترکین حتی بعضا تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تاکید مجدد بر عدم تماس مجدد با این شماره ها گفت: مشتریان لازم است درصورت مشاهده تماس از دست‌رفته (missed call) به کدهای تماس در زمان تماس دقت کرده و در صورتی‌که در زمان تماس روی صفحه گوشی به جز کدهای ۰۰۹۸ یا ۹۸+، کد دیگری شماره‌گیری شد، بلافاصله تماس را قطع کرده و شماره را بررسی کنند.

وی افزود: مشترکان در صورت تمایل و عدم نیاز به تماس بین المللی می‌توانند برای جلوگیری از مشکل یاد شده با مراجعه به بخش مخابرات من در پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir نسبت به بستن صفر دوم ، اقدام کرده یا بدین منظور به مراکز مخابراتی منطقه خود مراجعه کنند.