آی‌سی‌تی نیوز – همزمان با برگزاری الکامپ بیست و ششم ، هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافندغیرعامل نیز در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد. به گزارش تسنیم، در جلسه هماهنگی که روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و سازمان پدافند غیر عامل برگزار شد، مقرر شد […]

آی‌سی‌تی نیوز – همزمان با برگزاری الکامپ بیست و ششم ، هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافندغیرعامل نیز در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش تسنیم، در جلسه هماهنگی که روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و سازمان پدافند غیر عامل برگزار شد، مقرر شد برای هم افزایی و همکاری مشترک و بیشتر ، این دو نمایشگاه به طور همزمان از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شوند.

در این جلسه که با حضور مدیران اجرایی نمایشگاه الکامپ۱۴۰۰ ، سردار جلالی معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهندس مبارک معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، بر همسویی زیاد حوزه های تحت پوشش نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه پدافند غیرعامل تاکید شد و به منظور افزایش اثر گذاری بازدیدکنندگان و غرفه داران مقرر شد حداکثر همکاری میان این دو سازمان صورت گیرد.

سردار جلالی، معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور، بر این نکته تاکید کرد که امروز مجموعه های بزرگ و حیاتی کشور مانند بانک ها و سازمان های ارایه دهنده ی خدمات اصلی و عمومی و نیز صنایع بزرگ کشور و شرکت های دارای زیرساخت های حساس بیش از پیش در معرض تهدیدات خارجی هستند.

وی با تاکید بر ایمن سازی، مواجهه و مقابله هوشمندانه با این تهدیدها نیازمند به کارگیری از محصولات ، خدمات متنوع و جدید است که محل ارائه آنها نمایشگاه هایی مانند الکامپ و پدافند غیر عامل است. افزود:

«بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها ، پارک های علم وفناوری ، دانشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های امنیت سایبری می توانند با ارائه محصولات و خدمات خود در این دو‌ نمایشگاه ، از فرصت همزمانی آنها حداکثر استفاده را برده و به تقویت هردوبخش کمک کنند.»

مدیران نمایشگاه الکامپ نیز با معرفی بخش های مختلف این رویداد شامل نمایشگاه و بخش الکام استارز، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام کردند.

گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ و هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافندغیر عامل از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دایمی تهران برگزار خواهد شد.