آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی، پخش مستقیم جلسات این کمیسیون از سوی صدا وسیما را مطالبه ملی توصیف کرد. به گزارش ایرنا، غلامرضا نوری قزلجه درباره روند برگزاری جلسات کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی، گفت: […]

آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی، پخش مستقیم جلسات این کمیسیون از سوی صدا وسیما را مطالبه ملی توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا نوری قزلجه درباره روند برگزاری جلسات کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی، گفت: جلسات کمیسیون از ابتدای آغاز به کار در دو نوبت برگزار می‌شود و در چند جلسه ابتدایی ترکیب هیات رییسه انتخاب و بعد آیین نامه داخلی کمیسیون به تصویب اعضا رسید.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی درباره پخش زنده جلسات این کمیسیون افزود: از صداوسیما می‌خواهیم که براساس ظرفیت ایجاد شده در آیین نامه داخلی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی نسبت به پوشش مستقیم جلسات این کمیسیون اقدام کند.

نوری قزلجه ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مورد بحث و حساسیتی که جامعه نسبت به آن دارد، پخش زنده جلسات کمیسیون یک مطالبه ملی است و خوب است که صدا و سیما نسبت به پخش زنده آن از طریق یکی از شبکه‌های سراسری رادیویی یا تلویزیونی اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: البته این جلسات اکنون از طریق یک شبکه اینترنتی و یکی از صفحات مجازی خبرگزاری مجلس پخش می‌شود اما پخش آن از رسانه ملی خواست عموم مردم است.