آی‌سی‌تی نیوز – هزینۀ ارسال سیمکارت‌های خریداری شده از فروشگاه آنلاین ایرانسل، رایگان محاسبه می‌شود. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل در ارائۀ خدمات از طریق کانال‌های دیجیتال در دوران شیوع بیماری کرونا، طرح ویژه‌ای را برای فروش آنلاین سیم‌کارت‌های خود، آغاز کرده است. در طرح ویژۀ […]

آی‌سی‌تی نیوز – هزینۀ ارسال سیمکارت‌های خریداری شده از فروشگاه آنلاین ایرانسل، رایگان محاسبه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل در ارائۀ خدمات از طریق کانال‌های دیجیتال در دوران شیوع بیماری کرونا، طرح ویژه‌ای را برای فروش آنلاین سیم‌کارت‌های خود، آغاز کرده است.

در طرح ویژۀ فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل، سیم‌کارت‌هایی که از طریق فروشگاه آنلاین خریداری شده باشند، بدون دریافت هزینۀ ارسال، برای مشترکان ایرانسل فرستاده می‌شوند.

پیش از این، سیم‌کارت‌هایی که از فروشگاه آنلاین ایرانسل خریداری می‌شد، با دریافت ۲۹۵هزار ریال هزینۀ ارسال، به دست مشترکان ایرانسل می‌رسید که طی مدت زمان اجرای این طرح، ارسال سیم‌کارت، رایگان خواهد بود.

علاقه‌مندان به خرید سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، از بخش خرید سیم‌کارت، سیم‌کارت مورد نظر خود را، به همراه بستۀ اولیۀ مربوطه، انتخاب و خریداری کنند.

سیم‌کارت‌های خریداری شده از فروشگاه آنلاین ایرانسل، از طریق شرکت پست، به نشانی خریداران ارسال می‌شود.

در حال حاضر، امکان خرید سیم‌کارت‌های اعتباری، دائمی، سیم‌کارت دائمی با پیش‌شمارۀ ۰۹۰۰ ، سیم‌‎کارت حرفه‌ای، سیم‌کارت دانش‌آموزی کوشا و سیم‌کارت ویژۀ مودم اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) از فروشگاه آنلاین ایرانسل، فراهم است.

خرید بسته‌های اینترنت ثابت و همراه، مودم اینترنت ثابت و همراه، گوشی تلفن‌همراه و نیز تجهیزات خانۀ هوشمند، شرکت در حراج شماره‌های رند ایرانسل، پرداخت قبض سیم‌کارت‌های دائمی و نیز خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری، از جمله دیگر امکاناتی است که در فروشگاه آنلاین ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و دارندۀ رکورد سرعت اینترنت در ایران، در دسترس قرار گرفته است.