آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص رفتارهای مخاطره آمیز و نمایشی موتورسواران و رانندگان گفت: علاوه بر دوربین‌های نظارتی و افسران پلیس، تیم فضای مجازی پلیس راهور نیز رفتارهای پرخطر را رصد می‌کند. به گزارش فارس، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور پایتخت در واکنش به ویدئوهای منتشر شده در شبکه […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص رفتارهای مخاطره آمیز و نمایشی موتورسواران و رانندگان گفت: علاوه بر دوربین‌های نظارتی و افسران پلیس، تیم فضای مجازی پلیس راهور نیز رفتارهای پرخطر را رصد می‌کند.

به گزارش فارس، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور پایتخت در واکنش به ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی که نشان از حرکات مخاطره آمیز و رفتارهای پر خطر موتورسواران و رانندگان است اظهار داشت: نه تنها دوربین‌های نظارتی پلیس و همکاران من در سطح معابر بزرگراهی ، بلکه تیم فضای مجازی پلیس راهور در طول شبانه روز رفتارهای پر خطر رانندگان و موتورسواران را که با حرکات نمایشی به دنبال جذب فالوور در فضای مجازی هستند رصد کرده و ضمن فراخوان آنها با اعمال قانون ، توقیف و اخذ تعهد و در صورت نیاز به مراجع قضایی نیز معرفی می‌کند.

سردار حمیدی به موتورسیکلت سوارانی که مانند ویدئوی منتشر شده اخیر دنبال تخلیه هیجان و انجام حرکات آکروباتیک در بزرگراه هستند توصیه کرد که اولا خود را دست مایه شبکه های اجتماعی قرار ندهند چرا که پلاک موتورسیکلت آنها توسط دوربین های نظارتی پلیس رصد می شود و ثانیا در صورت نیاز به این نوع از حرکات برای نمایش توانمندی و خلاقیت شان به پیست های موتورسواری و مراکز مجاز مراجعه کنند.

وی افزود: اگر متخلفان برای جان و مال خود ارزش قائل نیستند ، جان و مال مردم برای پلیس اهمیت دارد و پلیس با تمام ظرفیت با این تخلفات برخورد می‌ کند.

قابل ذکر است ویدئوی منتشر شده ای از یک موتورسوار در بزرگراه امام علی ( ع ) توسط دوربین های نظارتی و رصد فضای مجازی پلیس راهور تهران بزرگ رصد و ضبط شد و اقدامات مقتضی جهت برخورد قانونی با راکب موتورسوار متخلف صورت گرفت.