آی‌سی‌تی نیوز – فرمانده نیروی انتظامی با اعلام ورود مأموران معاونت‌های فاوا و فتا به موضوع هک جایگاه‌های سوخت از اقدامات خوب و موثر پلیس در این زمینه خبر داد. به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست فصلی روسای پلیس راهور و راه استان ها و معاونین ستادی پلیس راهنمایی […]

آی‌سی‌تی نیوز – فرمانده نیروی انتظامی با اعلام ورود مأموران معاونت‌های فاوا و فتا به موضوع هک جایگاه‌های سوخت از اقدامات خوب و موثر پلیس در این زمینه خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست فصلی روسای پلیس راهور و راه استان ها و معاونین ستادی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران به اقدامات پلیس در ماجرای هک شدن جایگاه‌های سوخت پرداخت و اظهار داشت: در این مورد همکاران من در معاونت فاوا و پلیس فتا وارد عمل شده و اقدامات خوبی انجام دادند.

فرمانده نیروی انتظامی درباره اینکه آیا فرد یا افرادی در این زمینه شناسایی و دستگیر شده‌اند یا خیر؛ تصریح کرد: جزئیات این موضوع اعلام خواهد شد اما اقدامات خوب و موثری از سوی پلیس انجام شده و همکاران من کمک‌های خوبی کرده‌اند.