جزییات سومین جلسه کمیسیون صیانت
جزییات سومین جلسه کمیسیون صیانت

آی‌سی‌تی نیوز – جلسه کمیسیون مشترک حمایت از کاربران در فضای مجازی عصر روز (یکشنبه) برگزار و ضوابط حضور کارشناسان و متخصصان و نحوه پخش زنده آن تعیین شد. به گزارش فارس، جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی عصر روز یکشنبه ۹ آبان و به ریاست رضا تقی […]

آی‌سی‌تی نیوز – جلسه کمیسیون مشترک حمایت از کاربران در فضای مجازی عصر روز (یکشنبه) برگزار و ضوابط حضور کارشناسان و متخصصان و نحوه پخش زنده آن تعیین شد.

به گزارش فارس، جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی عصر روز یکشنبه ۹ آبان و به ریاست رضا تقی پور برگزار شد.

در این نشست برخی ضوابط تعیین و مقرر شد بر اساس آن نشست‌های بعدی اداره شود. ضمن اینکه در بخش دیگری از این نشست آیین نامه داخلی کمیسیون بحث و بررسی شد.

همچنین مقرر شد مشروح مذاکرات تمام جلسات کمیسیون به صورت زنده از طریق تارنمای خبرگزاری خانه ملت پخش شود، نمایندگان رسانه‌ها که مجوز ورود به جلسات را دارند مجاز هستند برای تهیه گزارش در جلسات علنی کمیسیون حضور پیدا کنند.

شرایط حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و ذی نفعان مرتبط با طرح در جلسات کمیسیون به صورت دائمی، شرایط حضور و دعوت از دستگاه‌ها در جلسات کمیسیون به صورت غیر دائمی، شرایط اخد اجازه مرخصی اعضای کمیسیون و شرایط اطلاع رسانی مصوبات کمیسیون از دیگر ضوابطی بود که در این نشست تعیین و اعلام شد.

همچنین با تصمیم هیات رئیسه کمیسیون، کمیته با کمیته‌های فرعی لازم با دارا بودن یک رئیس، دو نائب رئیس و یک دبیر تشکیل می‌شود. همچنین بر اساس تبصره این ماده مصوبات کمیته در صورت تصویب در کمیسیون، ملاک اعتبار است.

هیأت رئیسه کمیسیون رأسا یا به پیشنهاد سه نفر از نمایندگان موظف است از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها، نمایندگان دستگاه‌های دولتی مرتبط، نمایندگان بخش خصوصی، اصناف، اتاق‌ها، مجامع صنفی و سایر بخش‌های ذی نفع که به نوعی با موضوع طرح ارتباط دارند، حسب مورد و مطابق با موضوع مورد بحث دعوت به عمل آورد.

تقی پور انوری رییس کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی هم در پایان این نشست اعلام کرد که نشست آتی روز سه شنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ به صورت علنی برگزار خواهد شد.