نتفلیکس رمزارزِ «بازی مرکب» عرضه کرد!
نتفلیکس رمزارزِ «بازی مرکب» عرضه کرد!

آی‌سی‌تی نیوز – نتفلیکس رمزارزی را در ارتباط با سریال محبوب اخیر خود، بازی مرکب، معرفی کرده است که قیمت آن در بازارها به شکل سرسام‌آوری در حال افزایش است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سریال کره‌ای شبکه نت‌فلیکس با نام اسکویید گیم یا بازی مرکب که به تازگی به یکی از […]

آی‌سی‌تی نیوز – نتفلیکس رمزارزی را در ارتباط با سریال محبوب اخیر خود، بازی مرکب، معرفی کرده است که قیمت آن در بازارها به شکل سرسام‌آوری در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سریال کره‌ای شبکه نت‌فلیکس با نام اسکویید گیم یا بازی مرکب که به تازگی به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تاریخ تبدیل شده است حالا برند رمزارز مخصوص به خود را معرفی کرده است که قیمت آن به شکل سرسام‌آوری در حال بالا رفتن است.

قیمت این رمزارز که نام آن اسکویید است در ۲۴ ساعت گذشته ۲,۴۰۰ درصد جهش کرده و به ۲.۲۲ دلار رسیده است و ارزش کل بازار آن حالا ۱۷۴ میلیون دلار شده است.

هرچند کارشناسان به افرادی که می‌خواهند در این موج شیرجه بزنند توصیه می‌کنند جدا مراقب باشند. پایگاه کوین مارکت کپ هشدار داد گزارشات بسیاری به دست آن رسیده است که کاربران نمی‌توانند توکن اسکویید خود را در پایگاه محبوب پنکیک‌سوآپ بفروشند.

طبق داده‌هایی که در وب‌سایت مربوط به این رمزارز درج شده است فروش اسکویید در ۲۰ اکتبر آغاز شده و ظرف چند ثانیه تمامی سکه‌های مجازی عرضه شده به فروش رفته‌اند. این رمزارز برای پروژه‌ای اینترنتی به نام اسکوییدگیم (همانند نام سریال) ایجاد شده است. در این پروژه کاربران می‌توانند با انجام بازی‌هایی مشابه با سریال تلویزیون به جایزه بزرگی دست پیدا کنند. البته این بازی‌ها بر خلاف آن‌چه در سریال دیدیم منجر به مرگ شرکت‌کنندگان نخواهد شد و جایزه نهایی هم رقم ثابتی نیست و بسته به تعداد شرکت‌کنندگان در هر دور تغییر می‌کند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند رمزارزها را به عنوان جایزه به دست آورند و برای گذراندن مراحل بازی از آنها برای خرید لباس‌های لازم (لباس‌هایی مانند آن‌چه کاراکترهای سریال به تن داشتند) استفاده کنند. برای ورود به مرحله نهایی هر بازیکن باید ۳۳,۴۵۰ دلار بپردازد!