راه‌اندازی شبکه اجتماعی ترامپ تا ماه آینده
راه‌اندازی شبکه اجتماعی ترامپ تا ماه آینده

آی‌سی‌تی نیوز – دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از راه اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خود به نام حقیقت خبر داده است. این اقدام واکنشی به ممنوعیت حضور وی در توئیتر و فیس‌بوک است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی تروت توسط شرکت جدیدی تأسیس می‌شود که حاصل ادغام گروه فناوری […]

آی‌سی‌تی نیوز – دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از راه اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خود به نام حقیقت خبر داده است. این اقدام واکنشی به ممنوعیت حضور وی در توئیتر و فیس‌بوک است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی تروت توسط شرکت جدیدی تأسیس می‌شود که حاصل ادغام گروه فناوری و رسانه‌ای ترامپ و یک شرکت دیگر به نام SPAC است.

ترامپ در بیانیه‌ای که در این زمینه منتشر کرده، تصریح کرده که ” ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که طالبان حضور وسیعی در توئیتر دارد و با این وجود هنوز رئیس جمهور محبوب شما را ساکت می‌کنند. این غیر قابل پذیرش است! ”

ترامپ افزوده است: وظیفه ما این است که به همگان امکان اظهار نظر بدهیم. من از اینکه به زودی افکارم را در مورد این شبکه اجتماعی به اشتراک می‌گذارم هیجان زده هستم و می‌خواهم به میدان مبارزه با شرکت‌های بزرگ فناوری بازگردم.

قرار است نسخه آزمایشی شبکه تروت ماه آینده راه اندازی شود و تکمیل آن تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ طول خواهد کشید. در این شبکه خدمات ویدئویی پولی تفریحی، خبری، پادکست و غیره نیز در دسترس خواهد بود. همچنین این شبکه خدمات کلود نیز در رقابت با گوگل، آمازون و غیره ارائه می‌دهد.