آی‌سی‌تی نیوز – پنج نماینده کنگره آمریکا که عضو کمیته قضایی آن هستند با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل آمازون، این شرکت و موسس آن جف بزوس را به گمراه کردن کنگره و دروغگویی متهم کردند. به گزارش فارس به نقل از رویترز، کنگره آمازون را متهم کرده که در مورد رویه های حرفه […]

آی‌سی‌تی نیوز – پنج نماینده کنگره آمریکا که عضو کمیته قضایی آن هستند با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل آمازون، این شرکت و موسس آن جف بزوس را به گمراه کردن کنگره و دروغگویی متهم کردند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، کنگره آمازون را متهم کرده که در مورد رویه های حرفه ای و کسب و کارش دروغ گفته است.

در این نامه تصریح شده کمیته قضایی کنگره در حال بررسی این موضوع است که آیا این موضوع را برای بررسی بیشتر به وزارت دادگستری آمریکا ارجاع دهد تا در این مورد تحقیقات جنایی انجام شود یا خیر.

آمازون مدتی است به کپی برداری از محصولات شرکت های رقیب و حذف آنها از جستجوگر خود متهم شده است. این رویه به خصوص در هند متداول است و هدف از این کار فروش بیشتر تولیدات خود آمازون و کنار زدن رقبا است. آمازون پیش از این منکر چنین اقدامی شده است.

نمایندگان کنگره هشدار داده اند که آمازون در این زمینه واقعیت را بیان نکرده و این کار نقض قوانین فدرال جنایی ایالات متحده محسوب می شود.