آی‌سی‌تی نیوز – شرکت فاکس کان بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در تایوان از تولید سه نوع خودروی برقی شامل یک اتوبوس، یک خودروی شاسی بلند و یک خودروی معمولی خبر داده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، قرار است رونمایی از این خودروهای برقی طی چند ساعت آینده انجام شود. بر […]

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت فاکس کان بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در تایوان از تولید سه نوع خودروی برقی شامل یک اتوبوس، یک خودروی شاسی بلند و یک خودروی معمولی خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، قرار است رونمایی از این خودروهای برقی طی چند ساعت آینده انجام شود. بر اساس ویدئویی که با هدف معرفی خودروهای مذکور منتشر شده، سدان مشکی تولیدی فاکس کان دارای چراغ‌های باریکی است که در عرض خودرو و در جلو و عقب آن کشیده شده‌اند. در طراحی این خودرو از تولیدات شرکت‌هایی مانند فراری الهام گرفته شده است.

فاکس کان در شهریور ماه از خرید کارخانه شرکت نوپای ارداستون موتورز در اوهایو با پرداخت ۲۳۰ میلیون دلار خبر داده بود و از همان زمان گمانه زنی‌ها در مورد برنامه ریزی فاکس کان برای تولید خودروهای برقی افزایش یافته بود.

قرار است این شرکت تایوانی طیف گسترده‌ای از خودروهای برقی را تولید کند، اما هنوز در این مورد جزئیات فنی فراوانی منتشر نشده است. فاکس کان همچنین در حال همکاری با شرکت فیسکر یک شرکت نوپای دیگر در حوزه تولید خودروهای برقی است که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۳ به تولید محصولاتی منجر شود.