آی‌سی‌تی نیوز – یک مقام ارشد حوزه امنیت ملی آمریکا گفت، کشورش یک سری داده های مشخص در زمینه جرایم سایبری را با روسیه به اشتراک گذاشته و منتظر اقدام مسکو است. به گزارش ایسنا، آن نویبرگر، معاون مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در امور سایبری و تکنولوژی های نوظهور در یک نشست با خبرنگاران […]

آی‌سی‌تی نیوز – یک مقام ارشد حوزه امنیت ملی آمریکا گفت، کشورش یک سری داده های مشخص در زمینه جرایم سایبری را با روسیه به اشتراک گذاشته و منتظر اقدام مسکو است.

به گزارش ایسنا، آن نویبرگر، معاون مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در امور سایبری و تکنولوژی های نوظهور در یک نشست با خبرنگاران خارجی خطاب به خبرنگار خبرگزاری تاس گفت، آمریکا اطلاعات مشخص را در مورد باندهای فعال در حوزه باج افزارها که به گفته واشنگتن در خاک روسیه فعالیت می کنند به مسکو داده است و اکنون انتظار اقدامات بیشتر مسکو در این خصوص را دارد.

این مقام کاخ سفید عنوان کرد: ما اطلاعات در مورد فعالیتهای مجرمانه در زمینه باج افزارها که از سمت خاک روسیه اجرا می شوند را با این کشور به اشتراک گذاشتیم و آنها متعهد به برخورد علیه آن شده اند.

او اضافه کرد که آمریکا در پی به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با مسکو “چشم انتظار پیشرفت در کوتاه مدت در برخوردها” است. او در این خصوص به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

روز سه شنبه یک نماینده رده بالای دولت آمریکا گفت، روسیه تاکنون برخی گامها را در پاسخ به سیگنالهای آمریکا درباره باندهای فعال در حوزه باج افزارها که بر اساس ادعاها از خاکش فعالیت دارند اتخاذ کرده و آمریکا انتظار دارد این فرآیند ادامه یابد.