گوگل گروه امنیت سایبری ایجاد کرد
گوگل گروه امنیت سایبری ایجاد کرد

آی‌سی‌تی نیوز – گوگل در واکنش به حملات سایبری فزاینده یک گروه امنیت سایبری راه‌اندازی کرد. به گزارش سایبربان؛ شرکت گوگل از ایجاد یک تیم امنیت سایبری جدید برای کمک به پاسخ به حملات سایبری علیه دولت‌ها و دیگر گروه‌های مهم و همچنین برنامه جدیدی برای تقویت امنیت سایبری مشاغل خبر داد. این گروه جدید […]

آی‌سی‌تی نیوز – گوگل در واکنش به حملات سایبری فزاینده یک گروه امنیت سایبری راه‌اندازی کرد.
به گزارش سایبربان؛ شرکت گوگل از ایجاد یک تیم امنیت سایبری جدید برای کمک به پاسخ به حملات سایبری علیه دولت‌ها و دیگر گروه‌های مهم و همچنین برنامه جدیدی برای تقویت امنیت سایبری مشاغل خبر داد.

این گروه جدید که تیم اقدام امنیت سایبری گوگل (Google Cybersecurity Action Team) نام دارد و متشکل از متخصصان امنیت سایبری این شرکت است خدمات پاسخگویی به حوادث، خدمات مشاوره‌ای برای برنامه‌های امنیتی و راه‌های به‌کارگیری سرویس ابری گوگل (Google Cloud) را به شیوه‌ای ایمن به مشتریان ارائه می‌دهد تا حمله به این مشتریان از طرف هکرها دشوارتر شود.

توماس کوریان (Thomas Kurian)، مدیر اجرایی سرویس ابری گوگل روز قبل در بیانیه‌ای گفت: امنیت سایبری با توجه به افزایش اهمیت سوءاستفاده از زنجیره تأمین نرم‌افزار، باج افزارها و سایر حملات، در رأس همه برنامه‌های سطح C و هیئت‌مدیره قرار دارد. تیم اقدام امنیت سایبری گوگل بخشی از تعهد مداوم ما برای تبدیل‌شدن به بهترین شریک برای مشتریان سازمانی و دولتی ما در سفر تحول امنیتی آن‌ها است.

فیل ونابلز (Phil Venables) افسر ارشد امنیت اطلاعات و نایب‌رئیس سرویس ابری گوگل اظهار امیدواری کرد این گروه بهترین تیم مشاوره امنیت سایبری جهان شود و افزود: این گروه یک مأموریت منحصربه‌فرد دارد، از امنیت و حمل‌ونقل دیجیتال دولت‌ها و زیرساخت‌های مهم، شرکت‌ها و مشاغل کوچک پشتیبانی می‌کند و واقعاً چشم‌انداز این تیم این است که مشتریان را در چرخه تحول امنیتی آن‌ها راهنمایی کند.

این تیم بخشی از مجموعه گسترده‌ای از ابتکارات امنیت سایبری است که گوگل دنبال می‌کند و همچنین بخشی از آن تعهد ۱۰ میلیارد دلاری است که این شرکت در نشست کاخ سفید قول داد در ۵ سال آینده در حوزه امنیت سایبری سرمایه‌گذاری کند.