آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا راهکارهای حفظ امنیت کودکان در فضای مجازی را تشریح کرد. سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با فارس به موضوع «حفظ امنیت فرزندان در فضای مجازی» اشاره و اظهار داشت: با […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا راهکارهای حفظ امنیت کودکان در فضای مجازی را تشریح کرد.

سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با فارس به موضوع «حفظ امنیت فرزندان در فضای مجازی» اشاره و اظهار داشت: با توجه به فعالیت آموزشی دانش آموزان در فضای مجازی در راستای حفظ امنیت فرزندان در این محیط باید تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی دستگاهی را که دانش آموز از آن استفاده می‌کند به طور مرتب بررسی کرده و تنها زمانی که امکان نظارت بر فرزند را دارید اینترنت را در اختیار وی قرار دهید.

وی با بیان اینکه باید از نرم افزار کنترل والدین و مانیتورینگ استفاده شود تصریح کرد: والدین باید مراقب تصاویر و مطالبی که فرزندان در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنند باشند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به والدین توصیه کرد: برای استفاده از اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای قانون و ساعت مشخصی را برای فرزندان تعیین کنند.