آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در نشستی صمیمی با مدیران حوزه کسب و کارهای اینترنتی و ICT کشور از حمایت قاطع پلیس از استارت آپ ها خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در نشستی صمیمی با مدیران حوزه کسب و کارهای اینترنتی و ICT کشور از حمایت قاطع پلیس از استارت آپ ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در این نشست که به مناسبت فرارسیدن هفته ی نیروی انتظامی برگزار گردید ضمن اعلام حمایت کامل پلیس از کسب و کارهای اینترنتی و فعالین این حوزه در اقدامی صمیمانه شنونده دغدغه ها و مخاطرات مدیران این حوزه بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در این دیدار با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری«حفظه الله» مبنی بر تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در خصوص پشتیبانی های قانونی و اقدامات ویژه ای که پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در زمینه حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی در سطح کشور انجام داده و هم اکنون نیز در حال انجام است نکات مهمی را اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا پایتخت در خاتمه این نشست از همکاری گسترده و اثر بخش فعالین این حوزه با پلیس ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت آینده ای روشن پیش روی جامعه هدف کسب و کارهای اینترنتی در سراسر کشور قرار دارد و انشاالله با همکاری های همه جانبه و حمایت پلیس محیط امنی که در فضای مجازی برای کسب و کار در این زمینه وجود دارد روز به روز ارتقاء یافته و متناسب با رشد و پیشرفت تکنولوژی شکل بگیرد.