آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی صنعت برق: ما آماده دریافت اطلاعات ادارات متخلف دولتی و غیردولتی در نصب ماینر‌های غیرمجاز و برخورد با این سازمانها هستیم. مصطفی رجبی مشهدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با تشکر از همکاری‌های پلیس امنیت اقتصادی در بر خورد با استخراج کنندگان رمز ارز‌های غیر مجاز، افزود: شرکت توانیر […]

آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی صنعت برق: ما آماده دریافت اطلاعات ادارات متخلف دولتی و غیردولتی در نصب ماینر‌های غیرمجاز و برخورد با این سازمانها هستیم.

مصطفی رجبی مشهدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با تشکر از همکاری‌های پلیس امنیت اقتصادی در بر خورد با استخراج کنندگان رمز ارز‌های غیر مجاز، افزود: شرکت توانیر از پلیس امنیت اقتصادی درخواست می‌کند اگر آماری در خصوص کشف دستگاه‌های استخراج رمز ارز‌های غیر مجاز در ادارات وجود دارد به این شرکت ارائه کند.

وی گفت:در صورت وجود ماینر‌های غیر مجاز در ادارات و وصل بودن این دستگاه‌ها به شبکه سراسری برای استخراج رمز ارز، طبق قانون و مقررات با ادارات متخلف برخورد جدی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: معرفی ادارات و مراکز متخلف در زمینه ماینر‌های غیر مجاز کمک می‌کند کشفیات را افزایش داده و از شبکه برق جدا کنیم تا تامین برق پایدار برای دیگر مشترکان فراهم شود.