آی‌سی‌تی نیوز – سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به یکپارچه سازی سامانه‌های الکترونیکی آموزش و پرورش، گفت: ضروری است، داشبورد مدیریت سامانه ها در اختیار مدیران کل و رؤسای مناطق و شهرستان ها قرار گیرد علیرضا کاظمی در دیدار با رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، در محل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع […]

آی‌سی‌تی نیوز – سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به یکپارچه سازی سامانه‌های الکترونیکی آموزش و پرورش، گفت: ضروری است، داشبورد مدیریت سامانه ها در اختیار مدیران کل و رؤسای مناطق و شهرستان ها قرار گیرد

علیرضا کاظمی در دیدار با رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، در محل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی از مجموعه شرکت های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: از پیشرفت و اتمام یکپارچه سازی اطمینان دارم و از تلاش های انجام شده تقدیر می کنم.

وی افزود: در هفته های اخیر، رشد خوبی در حوزه کلاس بندی ها در سامانه مربوط داشتیم و نزدیک به ۹۰ درصد کلاس بندی ها انجام شده است.

کاظمی تصریح کرد: تاکنون حدود ۱ میلیون ابلاغ به سامانه جامع نیروی انسانی ارسال شده است و با این وجود نیازمند تلاش های بیشتری در این زمینه هستیم.
وی بر همدلی در پیشبرد کارها تأکید و عنوان کرد: یکی از مصوبات امروز شورای معاونان، برگزاری جلسات روزانه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع با مدیران کل آموزش و پرورش استان ها بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دسترسی مدیر منطقه به وضعیت منطقه بسیار مهم است، لذا تهیه گزارش وضعیت موجود و در اختیار مدیر هر مجموعه قرار دادن آن امری ضروری است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر، نیازمند یک داشبورد مدیریتی ساده هستیم تا مدیران و رؤسای آموزش و پرورش بتوانند بر اساس آن برای منطقه خود تصمیم گیری کنند.
کاظمی اضافه کرد: در چند زمینه نیازمند تولید گزارش هستیم، از جمله سامانه شاد، سامانه صدور ابلاغ، سامانه ثبت نام و … البته گزارشی مؤثر که بتواند کار را پیش ببرد و مدیران منطقه بر اساس آن اشراف کامل به وضعیت حوزه خود پیدا کنند.

وی افزود: آنچه امروز ضروری است، قرار دادن چند گزارش در حوزه های مختلف است که باید اختیار رؤسا و مدیران کل و مدیران مناطق قرار گیرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: داشبورد مدیریتی باید در اختیار مدیران کل و رؤسای مناطق و شهرستان ها قرار گیرد و کار به گونه ای باشد تا مدیران بتوانند ابلاغ ها را ثبت کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، گفتنی است؛ در این جلسه دستاورد یکپارچه سازی در سطح وزارت اموزش و پرورش در دو حوزه استراتژیک و حوزه عملیاتی،ارائه شد و سرپرست وزارت آموزش و پرورش از بخش های مختلف شرگت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی بازدید کرد.