آی‌سی‌تی نیوز – با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی سریع این موضوع را صادر کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی دریافت برخی گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری […]

آی‌سی‌تی نیوز – با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی سریع این موضوع را صادر کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی دریافت برخی گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه برخی کاربران فضای مجازی درباره کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در برخی از نقاط کشور، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، برای پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به موضوع دستور داد.
بر اساس این دستور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده است با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، پس از بررسی دقیق گزارشات مردمی، راهکارهای رفع سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع رسانی کنند.