آی‌سی‌تی نیوز – هیات نظارت مستقل فیس بوک روز گذشته از مدیران این شبکه اجتماعی خواست تا در مورد سیستم بازنگری و بررسی محتوای تولید شده توسط کاربران مشهور شفاف سازی کنند. به گزارش فارس به نقل از رویترز، فیس بوک متهم است که قوانین خود را در مورد چهره های مشهور با دقت اجرا […]

آی‌سی‌تی نیوز – هیات نظارت مستقل فیس بوک روز گذشته از مدیران این شبکه اجتماعی خواست تا در مورد سیستم بازنگری و بررسی محتوای تولید شده توسط کاربران مشهور شفاف سازی کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، فیس بوک متهم است که قوانین خود را در مورد چهره های مشهور با دقت اجرا نمی کند تا این افراد به ادامه فعالیت در این شبکه اجتماعی ادامه دهند. این امر باعث می شود تا محتوای نامناسب و مضری توسط این افراد در فیس بوک منتشر شود.

یک سخنگوی فیس بوک تایید کرده که این شرکت گزارشی را به هیات نظارت مستقل در مورد سیستم کنترل افراد مشهور ارائه خواهد کرد. گفته می شود فیس بوک برخی حساب های کاربری را در زمره حساب های کاربری سفید محسوب کرده و آنها را از روند کنترل های سخت گیرانه خود حذف کرده است.

قرار است فیس بوک در مورد نحوه عملکرد این سیستم توضیح دهد تا مشخص شود شاخص افزوده شدن حساب های کاربری و صفحات مختلف به آن چیست. این شبکه اجتماعی تا به حال در زمینه ارائه شاخص ها و معیارهای خود در این زمینه مقاومت کرده است.