آی‌سی‌تی نیوز – معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضائیه جهت ثبت نام درخواست انتقال قضات به زودی فعال می شود. به گزارش خبرگزاری فارس، بنابر اعلام اداره کل کارگزینی قضات، سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضاییه جهت […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضائیه جهت ثبت نام درخواست انتقال قضات به زودی فعال می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنابر اعلام اداره کل کارگزینی قضات، سامانه الکترونیکی ثبت درخواست نقل و انتقال قضات قوه قضاییه جهت ثبت نام درخواست انتقال قضات بزودی فعال می شود.

پیرو بررسی وضعیت همکاران قضایی غیر بومی متقاضی انتقال به خروج از استان، دستورالعمل نقل و انتقال قضات در قوه قضاییه نظام مند شده و هر قاضی می تواند در این دستورالعمل امتیاز خود را مشاهده نموده و بر این اساس چشم انداز انتقالی ها ضابطه مند می‌شود.

لینک آدرس الکترونیکی این سامانه به زودی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. در این سامانه ابتدا افراد به ثبت هویت فردی، علاقه مندی ها، آدرس و شماره تلفن همراه می پردازند و در گام بعدی یک قطعه عکس ۴*۳ را که قبلاً اسکن کرده اند در این سامانه آپلود می نماید. بعد از اتمام مراحل مذکور ثبت مدارک تایید می شود و در پایگاه اطلاعاتی این سامانه ذخیره می گردد.

با توجه به لزوم ارسال پیامک در مراحل رسیدگی به درخواست انتقال، ثبت شماره تلفن همراه صحیح ضروری می باشد.

بدیهی است نتایج درخواست انتقال قضات پس از بررسی نیازمند تایید و تصویب در کمیسیون نقل و انتقال قضات می باشد.

رعایت دقت، سرعت، شفافیت در انتخاب و همچنین تامین نیروهای جایگزین همزمان از جمله ویژگی های این سامانه است.

زمان راه اندازی نهایی و ثبت درخواست ها متعاقباً اعلام می گردد.