بسیج برای ۳۲ میلیون «گیمر» بازی می‌سازد
بسیج برای ۳۲ میلیون «گیمر» بازی می‌سازد

آی‌سی‌تی نیوز –  همزمان با رونمایی از بازی رایانه‌ای «مختار»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین از رونمایی بازی‌ای با محوریت سردار شهید سلیمانی در هفته بسیج خبر داد. سردار غلامرضا سلیمانی در آیین رونمایی از بازی رایانه‌ای «مختار: فصل قیام» که از سوی سازمان بسیج تولید شده است، گفت: «ملت بزرگ ایران دارای سرگذشت افتخارآفرینی است […]

آی‌سی‌تی نیوز –  همزمان با رونمایی از بازی رایانه‌ای «مختار»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین از رونمایی بازی‌ای با محوریت سردار شهید سلیمانی در هفته بسیج خبر داد.
سردار غلامرضا سلیمانی در آیین رونمایی از بازی رایانه‌ای «مختار: فصل قیام» که از سوی سازمان بسیج تولید شده است، گفت: «ملت بزرگ ایران دارای سرگذشت افتخارآفرینی است که مهم‌ترین جلوه آن، عمق فرهنگی و هنری و تعالی‌بخش این ملت افتخارآفرین است. تلاش بیگانگان و کسانی که در مسیر آن‌ها نقش ایفا می‌کنند، این است که جلوه‌های افتخارآفرین این ملت را کوچک جلوه دهند. ما در همه حوادث کشورمان و در تاریخ تشیع هزاران موضوع داریم که می‌تواند برای تولید آثار فرهنگی فاخر مورد استفاده قرار گیرد، البته بسیج به عنوان فرزند ملت ایران حتماً یکی از رسالت‌هایش این است که این مسیر را خوب بشناسد. امروز بیش از ۳۲ میلیون نفر در حوزه بازی‌ها مشغول هستند.»
وی درباره حمایت‌های سازمان بسیج از تولیدکنندگان محتوا و کسانی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند، افزود: «ظرفیت‌های فراوانی در بسیج داریم که تاکنون نتوانسته‌ایم از آن‌ها استفاده کنیم، لذا از بسیجیان تقاضا دارم در حوزه فناوری‌های دیجیتال وارد شوند و نگران پشتیبانی‌های آن نباشند. نشاط و تفریحات سالم، یکی از سبک‌های زندگی ایرانی- اسلامی است که در این رابطه مؤلفه‌های بسیاری را می‌توانیم فهرست کنیم، مانند تولید بازی‌های رایانه‌ای، لذا باید این ظرفیت‌ها را در کشور مورد توجه قرار دهیم و شبکه‌سازی‌های مردم‌پایه برای خلق آثار هنری ایجاد کنیم.»
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تولید بازی‌ای با محوریت شهید قاسم سلیمانی، گفت: «علاوه بر بازی رایانه‌ای مختار که رونمایی شد، بازی رایانه‌ای شهید سلیمانی را هم در هفته بسیج رو‌نمایی خواهیم کرد. کار هنری بسیج بسیار متنوع است که فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» از محصولات روایت فتح از جمله آنهاست، البته کار‌هایی که بسیج انجام می‌دهد، مردمی است، به این معنی که بسیج تصدی‌گری ندارد بلکه از ظرفیت‌های مردمی استفاده می‌کنیم، بنابراین وظیفه ما هماهنگی و نظارت است.»(منبع:روزنامه جوان)