آی‌سی‌تی نیوز – با وجود وقوع زلزله ۵٫۲ ریشتری در حوالی قوچان در استان خراسان رضوی، ترافیک شبکه در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت ۵٫۲ ریشتر در ساعت ۸ و ۳۲ دقیقه امروز دوشنبه ۲۲ […]

آی‌سی‌تی نیوز – با وجود وقوع زلزله ۵٫۲ ریشتری در حوالی قوچان در استان خراسان رضوی، ترافیک شبکه در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت ۵٫۲ ریشتر در ساعت ۸ و ۳۲ دقیقه امروز دوشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰ در حوالی شهر قوچان استان خراسان رضوی، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده و هم اکنون بدون هیچگونه قطعی و به شکل نرمال در حال سرویس دهی به تمامی مشترکان خود در این استان است.
بر اساس این گزارش، دقایقی پس از وقوع زلزله که کانون آن در ۳۰ کیلومتری قوچان و در عمق ۶ کیلومتری زمین گزارش شده است، تیم های فنی همراه اول در مناطق زلزله زده حاضر شده و از سرویس دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند.
کانون این زمین لرزه در ۳۰ کیلومتری قوچان و ۱۰۷ کیلومتری مشهد و در عمق ۶ کیلومتری زمین گزارش شده است.
همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

ایرانسل نیز اعلام کرد در پی وقوع زلزلۀ ۵.۲ ریشتری حوالی «قوچان» در استان خراسان رضوی، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

ایرانسل؛ با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه می‌دهد.

ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.

صبح امروز دوشنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰، در ساعت‌ ۸ و ۳۲ دقیقه، زمین‌لرزه‌‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر در عمق‌ ۶ کیلومتری زمین، در حوالی «قوچان» در استان خراسان رضوی احساس شده است.

ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.