آی‌سی‌تی نیوز – شماری از شرکت‌های بزرگ فناوری کشورهای جهان تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین دستاوردهای خود را در عرصه‌های مختلف فنی و علمی مرتبط با شبکه، فضای مجازی و خودروهای هوشمند در همایش جهانی اینترنت در چین به نمایش گذاشتند. به گزارش فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، ژائو زلیانگ (Zhao Zeliang)، مدیرکل دفتر امنیت سایبری در […]

آی‌سی‌تی نیوز – شماری از شرکت‌های بزرگ فناوری کشورهای جهان تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین دستاوردهای خود را در عرصه‌های مختلف فنی و علمی مرتبط با شبکه، فضای مجازی و خودروهای هوشمند در همایش جهانی اینترنت در چین به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، ژائو زلیانگ (Zhao Zeliang)، مدیرکل دفتر امنیت سایبری در اداره فضای مجازی چین در کنفرانس مطبوعاتی در پکن گفت: قرار است نشست جهانی «ووجن» در سال ۲۰۲۱، یکی از بالاترین گردهمایی‌های فناوری در چین، از ۲۶ تا ۲۸ سپتامبر ( ۴ تا ۶ مهرماه) در شهر «ووجن» در استان «جه جیانگ» در شرق چین برگزار شود.

مدیرکل دفتر امنیت سایبری در اداره فضایمجازی چین گفت: این اجلاس به صورت آنلاین با موضوع «به سوی عصر جدید تمدن دیجیتال – ایجاد جامعه‌ای با آینده مشترک در فضای مجازی» برگزار می‌شود.

حدود ۲۰۰۰ شرکت کننده در این اجلاس بین المللی از جمله نمایندگان دولت‌های داخلی و خارجی، سازمان‌های بین المللی، آژانس‌های صنعتی، شرکت‌های فناوری جهانی، اتاق‌های فکر دانشگاه و موسسات تحقیقاتی بینش خود را تبادل خواهند کرد.

در این اجلاس بیش از ۳۰۰ شرکت فناوری برتر جذب شدند تا آخرین فناوری‌های هوشمند و محصولات فناوری خود را که شیوه زندگی و کار مردم را در جنبه‌های مختلف تغییر داده است، به نمایش بگذارند.

کنفرانس جهانی اینترنت، اجلاس «سران ووجن» نیز خوانده می‌شود.