<span style='color:#787878;font-size:12px;'>رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران‌</span><br/>پیشرفت حوزه ICT کشور نیازمند همدلی است
<span style='color:#787878;font-size:12px;'>رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران‌</span><br/>پیشرفت حوزه ICT کشور نیازمند همدلی است

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران‌ در جریان سفر استانی خود به استان آذربایجان غربی گفت: یکی ازاهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق برای تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به آن ها است. به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، ابراهیم محمود زاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران‌ در جریان سفر استانی خود به استان آذربایجان غربی گفت: یکی ازاهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق برای تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به آن ها است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، ابراهیم محمود زاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به همراه یافتیان عضو هیئت مدیره، دکتر فرقانی معاون توسعه منابع انسانی و مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در جریان سفری یک روزه وارد ارومیه در آذربایجان غربی شدند.
محمودزاده در تشریح دلایل و اهداف دیگر سفرهای استانی اظهار کرد: بررسی وضعیت تحقق شاخص ها، دیدار چهره به چهره با مدیران وثبت نظرات آن ها برای تصمیم گیری های کلان در شرکت مخابرات ایران است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: یکی از سیاست های آتی ما در شرکت مخابرات ایران این است که موانع مدیریتی و بروکراسی غیر ضروری اداری را در مناطق موفق مخابراتی کاهش یابد.

محمودزاده همچنین ادامه داد: هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در نظر دارد که با توجه به پتانسیل های مناطق مخابراتی برخی از اختیارات مدیریتی را به آن ها تفویض کنند.

وی اجرای این تصمیم را منوط به توانایی های مناطق مخابراتی دانست و تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف ا سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق مخابراتی در همین راستا است.

او گفت: استعداد های نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران پراکنده است و ما به دنبال آن هستیم از همه این استعداد ها به طور کارامد استفاده شود و اینطور نباشد که این افراد و نظرات و تصمیماتشان نادیده گرفته شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین از بررسی دقیق عملکرد مناطق مخابراتی در قالب داشبورد های مدیریتی خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه با ابراز خشنودی از نگاه سازنده دولت جدید و وزیر ارتباطات در خصوص دغدغه های صنعت مخابرات و شرکت مخابرات ایران از تلاش برای همکاری حداکثری فی مابین شرکت مخابرات ایران با دولت خبر داد.

وی گفت: امیدواریم این همدلی و همراهی به رشد و بالندگی فراگیر ارتباطات در کشور منتهی شود.

در ابتدای این نشست نیز نوری سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن خیرمقدم به هیئت مدیران عالی رتبه شرکت مخابرات ایران گزارشی از وضعیت مخابرات منطقه آذربایجان غربی را در خصوص شاخصها و چالشهای حوزه های مختلف ارائه کرد.

همچنین در این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تمام مدیران ادارات شهرستانی مخابرات منطقه آذربایجان غربی و همچنین مدیران ستادی به گفت و گو پرداخت.

هیئت مدیران عالی شرکت مخابرات ایران در پایان این سفر یک روزه در جریان دو دیدار جداگانه با جمعی از بازنشستگان و ایثارگران مخابرات منطقه آذربایجان غربی دیدار کردند و به نقطه نظرات و مطالبات ایثارگران گوش فرا دادند ورئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این خصوص اعلام کرد تلاش حداکثری در جهت رفع حقوق قانونی ایثارگران در دستور کار هیئت مدیره شرکت است.

وی همچنین گفت: تکریم ایثارگران از سیاست های قطعی و وظیفه تمام مدیران مجموعه شرکت مخابرات ایران است.

در ادامه این سفر استانی، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با نماینده کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی نیز دیدار کرد.

نماینده کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی در دیدار با دکتر محمودزاده دغدغه های کانون بازنشستگان مخابرات این منطقه را تشریح کرد.

در این دیدارهای صمیمی، محمودزاده بازنشستگان را سرمایه های بی بدیل شرکت مخابرات ایران دانست وعنوان کرد: راهکارهای عملیاتی متعددی در جهت رفع مشکلات این قشر ارزشمند ارائه ودر حال نهایی شدن است.

 

پیشرفت حوزه ICT کشور نیازمند همدلی است

در خبر دیگری، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به تعامل خوبی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه رگولاتوری ایجاد شده توسعه و پیشرفت در حوزه ICT کشور رونق می گیرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، محمودزاده رئیس هیات مدیره که به همراه برخی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان آذربایجان شرقی و اردبیل سفر کرده بود در جمع مدیران این مناطق ضمن بیان این مطلب افزود: کارهای خوبی در خصوص تنظیم عادلانه تعرفه ها و مدل توسعه پروژه های مخابراتی انجام شده که به رشد و توسعه در حوزه ICT کشورکمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه برتفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی اظهارداشت : توجه به رفع نیازهای مشتریان و کسب درامد در اولویت اصلی شرکت قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت : با تفویض اختیارات قصد داریم با ابتکارات تجاری موجب نوع آوری ، خلاقیت و ایجاد انگیزه در ارائه سرویس متناسب با نیاز مشتریان در مناطق شویم .

محمودزاده هدف از سفر به استانها را ارتباط مستقیم با همکاران در مناطق مخابراتی ، بررسی مشکلات و شناسایی پتانسیل های مناطق و بررسی عدم تمرکز زادایی در ستاد شرکت و مشخص کردن استانهای معین در این خصوص را عنوان کرد .

یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسات با اشاره به ضرورت جذب و نگهداشت مشتریان گفت: شناسایی نیاز و رفتار مشتریان در خصوص سرویس های مخابراتی از اهمیت زیادی برخوردار هست و باید با تحلیل درستی از علت ریزش مشتریان در هر منطقه داشته باشیم و بتوانیم با بهینه سازی منابع محدود بیشترین درآمد کسب نمائیم.

مدیران مناطق فوق نیز در این جلسات ضمن عرض خیر مقدم ، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استانها و شاخص های مناطق مربوطه را ارائه و اظهار امیدواری کردند حضور رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و همراهان ایشان منشا خیر و برکت برای مناطق مخابراتی باشد.

همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای مناطق مربوطه اشاره و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در خصوص کاهش هزینه ها، سرقت کابل ، اصلاح تعرفه ها ، یکپارجه نمودن سامانه های مالی و تدارکاتی ، شفاف نمودن مطالبات از اپراتورها ، پرداخت بدهی تامین کنندگان ، مسائل پرسنلی و تسریع در تعریف سرویس های مبتنی بر رادیوهای IP Base ارائه دادند.

در این جلسات که به صورت ویدئوکنفرانسی مسائل و مشکلات شهرستان استانهای فوق بررسی و اعضای جلسه نظرات خود را جهت بهبود عملکرد شاخص ها و بهبود امور ارائه کردند.

در پایان این جلسات محمودزاده به طور جداگانه با برخی از روسای شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری شرکت مخابرات ایران و نماینده انجمن صنفی کارگران و روسای کانونهای بازنشستگان مخابرات این مناطق دیدار و گفتگو کرده و به تبادل نظر در خصوص موارد مطروحه پرداختند.