آی‌سی‌تی نیوز – گروهی متشکل از ۱۱ نماینده جمهوریخواه مجلس آمریکا با ارسال نامه شدید الحنی به ماریسا مایر به عنوان مدیرعامل یاهو، وی را تهدید کردند اگر به درخواست اطلاعات مربوط به حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره ترتیب اثر ندهد، با اقدام قانونی روبرو می شود. به گزارش ایسنا، اما مشکل اینجاست که […]

آی‌سی‌تی نیوز – گروهی متشکل از ۱۱ نماینده جمهوریخواه مجلس آمریکا با ارسال نامه شدید الحنی به ماریسا مایر به عنوان مدیرعامل یاهو، وی را تهدید کردند اگر به درخواست اطلاعات مربوط به حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره ترتیب اثر ندهد، با اقدام قانونی روبرو می شود.

به گزارش ایسنا، اما مشکل اینجاست که ماریسا مایر از سال ۲۰۱۷ دیگر مدیرعامل یاهو نیست. این نامه به مدیران عامل ۱۳ شرکت فناوری ارسال شده بود.

نامه های دیگر نمایندگان که به آمازون، AOL (که شرکت آپولو آن را به همراه یاهو خریداری کرد)، اپل، AT&T، فیس بوک، گوگل، مایکروسافت، اسنپ، تی موبایل، توییتر، یو اس سلولار و وریزون ارسال شده اند به نظر می رسد بدون اشتباه بوده اند. اما گویا نمایندگان کنگره آمریکا اندکی از زمان عقب هستند زیرا هیچ نامه ای به ردیت، تلگرام، تیک تاک و سایر شرکتهای فناوری مهم برای درخواست اطلاعات ارسال نشده است. به نظر می رسد فهرستی که دست این نمایندگان بوده، مربوط به چندین سال پیش بوده است.

بر اساس گزارش انگجت، اگرچه این اشتباه خنده دار است اما عدم شناخت کنگره از دنیای فناوری را نشان می دهد که مشکلاتی را ایجاد می کند خواه ارسال نامه به مدیرعاملی باشد که سالها پیش شرکت تحت مدیریتش را ترک کرده است یا پیشنهاد تغییرات قانونی که پیچیدگیهای قابل پیش بینی را به وجود می آورد. اشتباه بعدی ممکن است به راحتی اصلاح نشود.

یاهو از سال ۲۰۱۷ چندین بار مالک و مدیریتش را تغییر داده است.