آی‌سی‌تی نیوز – توئیتر قابلیت آزمایشی را ارائه کرده که به کاربران اجازه می دهد بدون آنکه فالوئری را گزارش کنند او را حذف کنند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، توئیتر قابلیت جدیدی عرضه کرده که به نظر می‌رسد بسیار کارآمد باشد. قابلیت آزمایشی مذکور اکنون در نسخه وب به کاربر اجازه […]

آی‌سی‌تی نیوز – توئیتر قابلیت آزمایشی را ارائه کرده که به کاربران اجازه می دهد بدون آنکه فالوئری را گزارش کنند او را حذف کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، توئیتر قابلیت جدیدی عرضه کرده که به نظر می‌رسد بسیار کارآمد باشد. قابلیت آزمایشی مذکور اکنون در نسخه وب به کاربر اجازه می‌دهد بدون بلاک کردن فالوئرش، او را حذف کند. در این وضعیت کاربر حذف شده، هیچ نوتیفیکیشنی دریافت نمی‌کند و به این ترتیب احتمال آزار و اذیت و تهدید کاهش می‌یابد.

این شبکه اجتماعی هنوز اعلام نکرده چه زمان قابلیت مذکور را عرضه خواهد کرد. البته قابلیت مذکور همراه زنجیره‌ای از پروژه‌های ضد آزار و مرتبط با حفظ حریم خصوصی از جمله ویژگی آزمایشیSafe Mode و یک گزینه آزمایشی برای آرشیو خودکار توییت ها عرضه می‌شود.

قابلیت حذف فالوئر بدون بلاک کردن وی احتمالاً یک ابزار مهم در مبارزه با آزار به شمار می‌آید. تا اکنون کاربران توئیتر مجبور بودند حساب‌های کاربری اهانت آمیز را گزارش کنند و امیدوار باشند توئیتر آنها را مسدود کند.

اما اگر حساب کاربری فرد عمومی باشد، روند ذکر شده نمی‌تواند مانع از آن شود که قلدرهای سایبری وی را دنبال نکنند.