زورگیری رایتل از مشترکان به بهانه اختلال در سیستم‌ها
زورگیری رایتل از مشترکان به بهانه اختلال در سیستم‌ها

آی‌سی‌تی نیوز –  اپراتور تلفن همراه رایتل به بهانه “استفاده رایگان مشترکین از خدمات اینترنتی‌اش بخاطر بروز مشکل فنی در سیستم‌های این شرکت”، اقدام به قطع سیمکارت‌های مشترکین نموده است. شعارسال: رایتل بصورت ناگهانی سیمکارت‌های مشترکین‌اش را قطع کرده و از آن‌ها می‌خواهد برای وصل مجدد، سیمکارت خود را شارژ یا بسته اینترنتی جدید خریداری […]

آی‌سی‌تی نیوز –  اپراتور تلفن همراه رایتل به بهانه “استفاده رایگان مشترکین از خدمات اینترنتی‌اش بخاطر بروز مشکل فنی در سیستم‌های این شرکت”، اقدام به قطع سیمکارت‌های مشترکین نموده است.
شعارسال: رایتل بصورت ناگهانی سیمکارت‌های مشترکین‌اش را قطع کرده و از آن‌ها می‌خواهد برای وصل مجدد، سیمکارت خود را شارژ یا بسته اینترنتی جدید خریداری کنند.
پاسخ رایتل به مشترکینی که حتی پس از شارژ سیمکارت، خط آن‌ها وصل نمی‌شود این است: “بخاطر اختلال فنی در سیستم رایتل، شما مدتی بصورت رایگان از اینترنت استفاده کردید و به همین علت سیمکارت شما مسدود شده است و برای وصل شدن سیمکارت باید شارژ با قیمت بالا یا بسته اینترنتی با مبلغ بالا خریداری کنید.
نکته قابل توجه و مورد گلایه مردم این است که مشترکین برای تماس با پشتیبانی شرکت رایتل، باید بالای نیم ساعت در نوبت تلفنی بمانید تا جوابگوی شما باشند.