آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات در آخرین روز فعالیت خود در دولت دوازدهم، گزارشی از تعداد پیام‌های پاسخ داده شده به کاربران از آذر ۹۸ تا شهریور ۱۴۰۰ منتشر کرد. به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در آخرین روز فعالیت خود در اداره وزارت ارتباطات، گزارشی از پیام‌های پاسخ داده شده کاربران از آذر […]

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات در آخرین روز فعالیت خود در دولت دوازدهم، گزارشی از تعداد پیام‌های پاسخ داده شده به کاربران از آذر ۹۸ تا شهریور ۱۴۰۰ منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در آخرین روز فعالیت خود در اداره وزارت ارتباطات، گزارشی از پیام‌های پاسخ داده شده کاربران از آذر ۹۸ تا شهریور ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

وزیر ارتباطات در اینستاگرام نوشت: پیامک‌ها در کنار شبکه‌های اجتماعی، پنجره ارتباط مستقیمی بین شما و من بود. گزارش فوق از آمار دستورات شما از طریق کانال پیامکی است که تلاش کردم عمده آنها را پیگیری کنم.

وی با بیان اینکه خاطرات خوبی از این نوع تعامل با مردم برایم ایجاد شد، اضافه کرد: به ویژه وقتی محدود ناسزاها به لبخند رضایت و رفاقت‌ها بدل شد. در هر حال از امروز مسئولیت بنده به عنوان وزیر ارتباطات خاتمه خواهد یافت. اما همچنان کانال ارتباطی ما با هم باز خواهد بود و رفاقت‌ها همچنان ادامه خواهند داشت.

مطابق گزارش منتشر شده از سوی آذری جهرمی، ۶۱ هزار و ۲۴۵ پیام از طریق پیامک به شماره موبایل اعلام شده از سوی وزیر ارتباطات از سال ۹۸ تاکنون ارسال شده است.

از این تعداد ۲۲ درصد پیام‌ها مربوط به شکایت کاربران از عملکرد اپراتورها بوده است و ۱۸ درصد این پیام‌ها نیز مربوط به درخواست توسعه پوشش اینترنت در روستاها یا شکایت از سرعت اینترنت بوده است.

در همین حال ۲۰ درصد پیام‌ها مربوط به حال و احوال دوستانه مردمی، ۱۵ درصد مربوط به شکایت و انتقاد از خدمات پستی، ۱۵ درصد مربوط به درخواست اشتغال، ۳ درصد پیام‌ها مربوط به شکایت از عملکرد کارکنان وزارت ارتباطات، ۳ درصد مربوط به خدمات پست‌بانک، ۲ درصد مربوط به دولت الکترونیک و یک درصد این پیام‌ها مربوط به اشکالات گیمرها و یک درصد نیز درخواست مساعدت از سوی کارکنان وزارت ارتباطات بوده است.

آخرین گزارش آذری جهرمی از دریافت پیام های مردمی