آی‌سی‌تی نیوز – گروهی از کارکنان فعلی و سابق اپل از همکاران خود خواسته اند تا خاطرات تلخ خود در مورد تبعیض ، آزار و اذیت و انتقام جویی در این شرکت فناوری آمریکایی را بازنشر کنند. به گزارش فارس به نقل از انگجت، بسیاری از کارکنان اپل می گویند خاطرات تلخی از کار کردن […]

آی‌سی‌تی نیوز – گروهی از کارکنان فعلی و سابق اپل از همکاران خود خواسته اند تا خاطرات تلخ خود در مورد تبعیض ، آزار و اذیت و انتقام جویی در این شرکت فناوری آمریکایی را بازنشر کنند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، بسیاری از کارکنان اپل می گویند خاطرات تلخی از کار کردن در این شرکت دارند و در طول سال های مختلف شاهد اعمال تبعیض بر علیه خود، آزار و اذیت های غیراخلاقی و تلاش برای انتقام گرفتن از خود بوده اند.

تلاش ها برای مقابله با این وضعیت با راه اندازی یک حساب کاربری در توئیتر شکل جدی تری به خود گرفته است. حساب یادشده کارکنان اپل نام دارد و در آدرس twitter.com/AppleLaborers راه اندازی شده است.

بیش از از ۱۱۴۰ نفر حساب یادشده را پیگیری می کنند و برخی از افراد نیز خاطرات خود از تبعیض در این شرکت را بیان کرده اند. یکی از این افراد مدعی شده یکی از کارکنان سیاه پوست اپل از آن اخراج شده زیرا همکار سفیدپوست وی به دروغ مدعی حمله او به خود شده است.

برخی کارکنان زن نیز اظهار داشته اند به ازای انجام کارهایی در پست های مشابه و با مدت زمان کار یکسان مبالغ کمتری دریافت کرده اند و اپل در این زمینه هیچ توضیحی نداده است.

این گروه در وب سایت خود نیز نوشته اند: “برای مدت طولانی ، اپل از نظارت عمومی اجتناب کرده است. هنگامی که ما برای پاسخگویی و جبران بی عدالتی های مداوم که در محل کار خود مشاهده می کنیم فشار می آوریم ، با الگوی انزوا ، تخریب و مسموم کردن فضا مواجه می شویم. ” در نهایت این افراد که یک گروه ۱۵ نفره هستند، می گویند چون از رسیدگی مدیران اپل ناامید شده اند به این شکل از اعتراض روی آورده اند. اپل هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.