آی‌سی‌تی نیوز – اندی جیسی مدیرعامل شرکت آمازون آخرین فرد برجسته از دنیای فناوری اطلاعات است که به نشست امنیت سایبری کاخ سفید با حضور مدیران دهها شرکت خصوصی دعوت شده است. به گزارش فارس به نقل از رویترز، قرار است این نشست روز چهارشنبه با حضور جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برگزار شود. هدف […]

آی‌سی‌تی نیوز – اندی جیسی مدیرعامل شرکت آمازون آخرین فرد برجسته از دنیای فناوری اطلاعات است که به نشست امنیت سایبری کاخ سفید با حضور مدیران دهها شرکت خصوصی دعوت شده است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، قرار است این نشست روز چهارشنبه با حضور جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برگزار شود. هدف از برگزاری این نشست ارتقای امنیت سایبری در ایالات متحده عنوان شده است.

پیش از این مشخص شده بود که تیم کوک مدیرعامل اپل، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت، تعداد دیگری از مدیران عامل شرکت های فناوری بزرگ، بانک ها، موسسه های انرژی، تاسیسات تامین آب و غیره در این نشست حضور می یابند. از جمله دیگر حضار می توان به مدیران عامل آلفابت، آی بی ام، سوترن کو و جی پی مورگان چیس اشاره کرد.

در جولای گذشته جو بایدن یک تفاهم نامه امنیت ملی امضا کرده بود که به موجب ان ابتکار عمل جدیدی با همکاری دولت و بخش خصوصی در آمریکا با هدف ارتقای عملکرد دو طرف در حوزه امنیت سایبری اجرا می شد. این رویه شبکه های تولید و توزیع آب و برق را در بر می گیرد.