آی‌سی‌تی نیوز – توئیتر در حال آزمایش ابزار جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا توئیت های حاوی اطلاعات دروغین یا گمراه کننده را گزارش دهند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این قابلیت فعلاً برای برخی کاربران در آمریکا، کره جنوبی و استرالیا فعال شده تا نقاط ضعف و قوت آن […]

آی‌سی‌تی نیوز – توئیتر در حال آزمایش ابزار جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا توئیت های حاوی اطلاعات دروغین یا گمراه کننده را گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این قابلیت فعلاً برای برخی کاربران در آمریکا، کره جنوبی و استرالیا فعال شده تا نقاط ضعف و قوت آن بررسی و مشخص شود.

اگر چه این خدمات به صورت آزمایشی عرضه شده، اما این اقدام گامی مهم برای توئیتر است که تا به حال ابزار محدودی برای گزارش دهی تخلفات در اختیار کاربران قرار داده بود.

با این تغییرات کاربران می‌توانند ارسال توئیت های حاوی اطلاعات دروغین در مورد موضوعات سیاسی و بهداشتی را به توئیتر اطلاع دهند. همچنین زیرمجموعه‌های فرعی برای اطلاع رسانی‌های دقیق‌تر در مورد موضوعاتی همچون انتخابات و کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است. هنوز مشخص نیست این خدمات چه زمانی در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد.