آی‌سی‌تی نیوز – اپراتور تی موبایل که یکی از سه اپراتور بزرگ تلفن همراه در ایالات متحده محسوب می شود، از تحقیقات در مورد نشت و سرقت اطلاعات بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر خود خبر داده است. به گزارش فارس به نقل از رویترز، سخنگوی تی موبایل با صدور بیانیه ای در این زمینه گفته […]

آی‌سی‌تی نیوز – اپراتور تی موبایل که یکی از سه اپراتور بزرگ تلفن همراه در ایالات متحده محسوب می شود، از تحقیقات در مورد نشت و سرقت اطلاعات بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر خود خبر داده است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، سخنگوی تی موبایل با صدور بیانیه ای در این زمینه گفته است: ما از ادعاهای طرح شده در مجامع آنلاین زیرزمینی در این مورد آگاه هستیم و به طور فعال در حال تحقیق در مورد اعتبار ادعاهای مذکور هستیم. در حال حاضر در این زمینه اطلاعات اضافی در اختیار نداریم.

منابع امنیتی می گویند هکرها با دسترسی به سرورهای تی موبایل توانسته اند داده های خصوصی صدمیلیون نفر را سرقت کنند. از جمله اطلاعات سرقت شده می توان به شماره های تامین اجتماعی، شماره های تلفن همراه، اسامی، آدرس های فیزیکی اشخاص، اطلاعات گواهی نامه های رانندگی و غیره اشاره کرد.

هکر یا هکرهای سارق این اطلاعات خواستار دریافت ۶ بیت کوین برای فروش بخشی از این اطلاعات شده اند که مشتمل بر شماره های تامین اجتماعی و گواهینامه رانندگی ۳۰ میلیون نفر است. قرار است بقیه این داده ها به صورت خصوصی فروخته شوند.