آی‌سی‌تی نیوز – معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص موضوعات مطرح شده درباره سوپر اپلیکیشن «روبیکا» اعلام کرد: تخلفات در کارگروه ویژه و تخصصی پلیس فتا مطرح شده است. به گزارش پلیس فتا، معاونت اجتماعی پلیس فتا در این بیانیه اعلام کرد: مستند بر رصدهای صورت گرفته و گزارش های متعدد […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص موضوعات مطرح شده درباره سوپر اپلیکیشن «روبیکا» اعلام کرد: تخلفات در کارگروه ویژه و تخصصی پلیس فتا مطرح شده است.

به گزارش پلیس فتا، معاونت اجتماعی پلیس فتا در این بیانیه اعلام کرد: مستند بر رصدهای صورت گرفته و گزارش های متعدد مردمی به پلیس فتا از سوی کاربران عادی و تعداد زیادی از چهره های مطرح شده هنری و ورزشی مبنی بر استفاده غیر مجاز از اطلاعات شخصی کاربران و ایجاد حساب کاربری بدون اطلاع و اجازه افراد، تمامی موارد و تخلفات مربوطه هم اکنون در کارگروه ویژه و تخصصی پلیس فتا مطرح شده است.

پلیس فتا تصریح کرده است: در این رابطه، ضمن استخراج ادله دیجیتال مرتبط با تخلفات صورت گرفته، مراتب در حال پی گیری است و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام خواهد شد.